نشست صمیمی ریاست دانشگاه با مسئولان شرکت برق استان

مقارن با میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و در این اعیاد خجسته، بازدیدهای متعدد و برگزاری جلسات پی در پی، عزم راسخ ریاست و سایر مسئولان دانشگاه را در تقویت بنیان های علمی-پژوهشی و آموزشی دانشگاه و استفاده از توانمندی های موجود و بالقوه در ایجاد رابطه و تعامل با حوزه های مختلف جامعه، خصوصاً بخش صنعت و فناوری، نشان می دهد.

SONY DSC

شنبه ۲۸ دیماه، با حضور مهمانان و مدعوین شرکت برق استان، نویدگر روزهایی خواهد بود که صنعت و دانشگاه، همگام با یکدیگر، در عرصه های مختلف، توانایی ایران اسلامی را در رشد و شکوفایی میهن به دست نیروهای جوان و مستعد کشور، نظاره گر باشند.

آقای مهندس مزینی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی، در معیت هیأت همراه، ضمن دیدار با رئیس دانشگاه، انتصاب وی را به سمت جدید تبریک عرض نموده و ابراز امیدواری کرد که با حضور دکتر حدادنیا در دانشگاه حکیم سبزواری، افق های نو در راستای همکاری های متقابل میان صنعت و دانشگاه بیش از پیش، شکوفا و پدیدار گردد.

در این جلسه صمیمی که آقایان مهندس مهرکیش، مدیر حوزه غرب استان خراسان رضوی، مهندس شرکا، معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق استان، مهندس انبیاء، مدیر عامل شرکت برق سبزوار و آقای دکتر قاضی، از اساتید برجسته حوزه صنعت برق دانشگاه فردوسی مشهد، نیز حضور داشتند، مهندس مزینی، مدیر عامل شرکت برق استان، از دکتر حدادنیا به عنوان فردی توانمند و فعال در حوزه پژوهش و فناوری و صنعت خصوصاً صنعت برق یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که با استفاده از پتانسیل موجود در دانشگاه حکیم سبزواری، زمینه های همکاری متقابل صنعت و دانشگاه و اجرای پروژه های مشترک، بیش از گذشته فعال و برقرار شده و این دو حوزه بتوانند از توانمندی های خود در ارتقای منافع دو جانبه بیشتر استفاده نمایند.

مهندس مزینی همچنین به اجرای اتوماسیون برق در استان اشاره و افزود:

“اجرای اتوماسیون برق که پیش از این با هزینه های میلیاردی از خارج از کشور تأمین می شد و با همکاری آقای دکتر حدادنیا و شرکت برق استان خراسان رضوی، بومی سازی شد، برگ زرینی خواهد بود از همکاری متقابل بین صنعت و دانشگاه و این حرکت بایستی در شرایط کنونی کشور به نهضتی بزرگ و ادامه دار تبدیل گردد تا تمامی نقاط ایران اسلامی از برکات آن بهره مند شوند.”

 SONY DSC

دکتر قاضی از اساتید باسابقه و عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد نیز ضمن تبریک به دکتر حدادنیا، ویژگی بارز شخصیت ایشان را تلاش بی وقفه در پیوند تئوری با عمل دانست و ابراز امیدواری کرد که این سخت کوشی و ممارست به تمام ارکان دانشگاه تسری یابد.

مهندس شرکاء، معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق استان نیز با توجه به اهمیت همکاری متقابل صنعت با جامعه علمی، خواستار توجه بیشتر مراکز دانشگاهی به تدریس دروس مربوط به صنعت برق و برگزاری دوره های آموزشی در این خصوص شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق سبزوار نیز ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب دکتر حدادنیا به سمت ریاست دانشگاه، با استقبال از اجرای پروژه های مشترک، شرکت برق سبزوار را کارگاه و آزمایشگاهی بزرگ و پویا برای دانشجویان و اساتید این رشته دانست و از حضور جامعه دانشگاهی در این شرکت برای تحقیق و پژوهش استقبال نمود.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز طی این دیدار، ضمن تشکر و تقدیر از قبول زحمت مهمانان ارزشمند شرکت برق استان، حضور ایشان را در چنین ایامی خجسته در دانشگاه به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که صنعت و فناوری و همچنین دانشگاه ها بتوانند به عنوان دو بازو و دو یار یکدیگر، از توانمندی ها و توانایی متقابل در راستای رشد و توسعه همه جانبه گام برداشته و این گام اولیه، مقدمه ای برای برنامه ریزی های کلان و توسعه نگر آینده باشد.

دکتر حدادنیا، صنعت و دانشگاه را موتور محرک کشور خواند و یکی از اهداف خود را ایجاد بستر مناسب جهت همکاری های متقابل و فی مابین برشمرد.

SONY DSC

شایان ذکر است که هیأت مزبور پس از برگزاری جلسه، از قسمت های مختلف دانشگاه، طرح های عمرانی، فضاهای آموزشی و کمک آموزشی و همچنین کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده مختلف بازدید نموده و با توضیحات ریاست دانشگاه، از توانمندی های دانشگاه در این حوزه ها بیشتر آشنا شدند.