رئیس دانشگاه حکیم سبزواری : سال ۹۵ در تمامی عرصه های علمی، آموزشی و فرهنگی سالی درخشان و پرفروغ  برای دانشگاه حکیم سبزواری بود.
دکتر جواد حدادنیا در نشست پایان سال و در جمع مسئولان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری با اشار به اینکه در این سال  اتفاقات بسیار خوبی برای دانشگاه رقم خورد، گفت:برگزیده شدن دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دانشگاه معین و محور و قرار گرفتن در جمع ۲۲ دانشگاه تراز اول ایران بزرگترین رخداد سال ۹۵ برای دانشگاه حکیم سبزواری بود.

وی با تاکید بر اینکه  در این سال شاخص های دانشگاه در تمامی حوزه ها رشد فزاینده ای داشته است، افزود: بدون تردید با قرار گرفتن دانشگاه حکیم سبزواری در میان دانشگاه ها و پژوهشگاه های برتر کشور در حوزه  دیپلماسی علمی  افتخاری  بزرگ برای جامعه دانشگاهی شهرستان و منطقه  رقم خورد.
دکتر حدادنیا ادامه داد: وجود نزدیک به ۲۰۰ دانشجوی خارجی و انعقاد قراردادهای پژوهشی با دانشگاه های معتبر دنیا سبب شد نام  دانشگاه در وزارت علوم به عنوان دانشگاه پیشرو و خلاق در بحث ارتباطات بین المللی در کنار دانشگاه هایی هم چون صنعتی شریف و امیرکبیر قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری تقدیر دیوان محاسبات کشور در بحث پیاده سازی حسابداری تعهدی و شفاف سازی مسائل مالی و معرفی  به عنوان دانشگاه نمونه کشور به وزارت امور اقتصاد و دارایی را از جمله افتخارات دانشگاه در سال ۹۵ برشمرد.
وی با اشاره به رشد شاخص های آموزشی دانشگاه، افزود:افزایش حدود ۳۰  درصدی ظرفیت دانشجویی دانشگاه از سال ۹۳ تا به امروز در فضایی که بیشتر دانشگاه ها با پدیده صندلی های خالی مواجه هستند خود نشان از قابلیت های بالای دانشگاه حکیم سبزواری در امر آموزش دارد.

دکتر حدادنیا با اشاره به تکمیل و بهره برداری چندین پروژه عمرانی دانشگاه  در سال۹۵ ، یادآور شد: پویایی دانشگاه در فعالیت های عمرانی و افتتاح یکی از مجهزترین سالن های همایش شرق کشور در سال گذشته با توجه به تحصیص نیافتن بودجه عمرانی دانشگاه از سال ۹۳ تا به امسال چشمگیر بود.
وی با اشاره به ارتقای شاخص های فرهنگی و اجتماعی و کسب عناوین برتر مسابقات فرهنگی کشور توسط کانون ها و انجمن های دانشگاه ادامه داد: برگزاری با کیفیت همایش ها و جشنواره های فرهنگی توسط  دانشگاه حکیم سبزواری همواره  در وزارت علوم زبانزد می باشد.
رئیس دانشگاه حکیم سبزورای در ادامه به رشد ۱/۵برابری تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه  در طی حدود سه سال گذشته اشاره کرد و افزود: هم اکنون سامانه جذب تمامی اعضای هیات علمی کشور به غیر از دانشگاه تهران و شریف در دست دانشگاه حکیم سبزواری است.
وی با تاکید بر اینکه باید از این دستاورد ها و افتخارات نهایت صیانت و مراقبت را داشته باشیم، ادامه داد: سال آینده در کنار رش این شاخص ها سال ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه خواهد بود.
دکتر حدادنیا در خاتمه سخنانش با تشکر از تمامی حوزه ها خاطرنشان کرد: بی شک این افتخارات و رشد شاخص ها  پدید نیامد مگر با همدلی و همراهی تمامی همکاران و مسئولین و اساتید دانشگاه  که با همت والای خود و عزم راسخ در جهت اعتلا ی نام دانشگاه کوشیدند