عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری گفت:  Journal of Applied Materials Science مجله تخصصی انگلیسی زبان است که در حوزه مهندسی مواد و پلیمر، با هیات تحریریه بین المللی در دانشگاه حکیم سبزواری منتشر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامعلی فرزی (مدیر مسئول مجله) با اشاره به راه اندازی وب سایت مجله افزود: مجوز این نشریه در مهرماه ۹۷ از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ شد.

وی ضمن یادآوری اینکه هیأت تحریریه این مجله اساتید و محققان بین المللی از کشورهای مختلف دنیا هستند، افزود: با آغاز فعالیت این مجله در کشور، فضا و بستر مناسب برای ارائه آخرین دستاوردها، مطالب و تبادلات علمی و پژوهشی در زمینه پلیمرها، فلزات، سرامیک و مواد بر اساس کربن در زمینه اپتیک، الکترونیک، حسگر، انرژی تجدید پذیر، پوشش، بسته بندی، دارویی، پزشکی و غیره  بین محققان دانشگاه های کشور با محققان و مراکز معتبرعلمی دنیا، فراهم خواهد شد.

مدیر مسئول این مجله در ادامه تصریح کرد: این مجله با رویکرد اخذ ایندکس های بین المللی ازجمله (Scopous,ISI) راه اندازی شده است، تا بدین طریق با پوشش جامع آخرین نتایج پژوهشی در زمینه کاربرد مواد و پلیمرها در حوزه های الکترونیک، مهندسی پزشکی، دارورسانی و … ایفاء نقش نماید.

پژوهشگران این حوزه تخصصی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مجله Journal of Applied Materials Science به سایت این نشریه به آدرس

http://js.hsu.ac.ir/index.php/jams

مراجعه فرمایند.