سرپرست تیم ملی دارت کشور با اشاره به امکانات و حسن میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با توجه به امکانات خوب و برنامه ریز ی های اصولی صورت گرفته از سوی دانشگاه حکیم سبزواری برای تیم ملی دارت در حال برگزاری یکی از کاملترین اردوهای تیم ملی دارت کشور را در دانشگاه حکیم سبزواری هستیم.

مهندس کامبیزایوب زاده  با اشاره به اینکه این مرحله از اردو آخرین مرحله از اردوی تیم ملی دارت بزرگسالان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا- آقیانوسیه است، افزود: برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه برنامه‌ریزی‌ خوبی انجام داده ایم و با توجه به نتایج سال های گذشته و پتانسیل موجود در کادر فنی و اعضا، امیدواریم بتوانیم یکی از تیم‌های مدعی در بازی‌های آسیایی باشیم.

وی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی جهان در سال گذشته توسط تیم دارت جوانان ایران عنوان داشت: سال گذشته با تلفیق علم و تجربه توانستیم در مسابقات جهانی جهش عظیمی داشته باشیم و نتیجه بسیار چشمگیری را گرفتیم که برآنیم همان تجربه را درتیم بزرگسالان ادامه دهیم.

سرپرست انجمن دارت کشورتوسعه علمی را یکی از موارد بسیار مهم در توسعه ورزش دارت برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه و به واسطه تفاهم نامه همکاری های مشترک بین انجمن دارت کشور و دانشگاه حکیم سبزواری  که درسال گذشته منعقد شد، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در خصوص مباحث علمی و پژوهشی ورزش قهرمانی دارت در کشور بودیم.

وی افزود: انجمن دارت و کمیته آموزش و پژوهش این انجمن به آموزش های علمی دارت نگاه ویژه ای دارد به طوری که امسال را سال آموزش دارت نامگذاری کردیم .

مهندس ایوب زاده ارتقای همگانی ورزش دارت در کشور را از جمله اولویت های مهم انجمن دارت برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم این رشته را در بعد همگانی در جای جای کشور توسعه بدهیم.