همزمان با روز خانواده و گرامی داشت مقام بازنشستگان،سومین آیین تجلیل از پیشکسوتان دانشگاه برگزار شد.

۴۲۶۳۳۲۰۹۵_۳۲۸۸۴

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم  رئیس دانشگاه در این آیین  که با حضور جمعی از معاونان، مدیران و  کارکنان برجسته و پیشکسوت و خانواده‌های آنان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم دلقندی جانباز پیشکسوت دانشگاه، گفت: پیشکسوتان دانشگاه، هویت، تاریخ و ذخائر با ارزش دانشگاه هستند.

دکتر جواد حدادنیا با اشاره به اینکه هیچگاه ارتباط با گذشته نباید قطع شود،تصریح کرد: ملتی که گذشته خود را فراموش کند محکوم به فناست، بی شک استفاده از  تجربیات شما عزیزان  در توسعه دانشگاه نقش آفرین است.

IMG_20161001_232208

وی افزود: همکاران بازنشسته نقش بسیار موثر و اثربخشی در ارتقاء سطح خدمات در دانشگاه داشتند.

دکتر حدادنیا با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۵ نفر از همکاران دانشگاه به مقام پیشکسوتی نایل آمدند، یادآور شد: دانشگاه متعلق به شما پیشکسوتان است که سی سال از عمر خود را در راه ارتقا و اعتلای دانشگاه سپری کردید و امروز به لطف این مجاهدت ها دانشگاهی به وجود آمده که در سطح منطقه و کشور افتخارآفرین است.DSC_0118

در ادامه دکتر عسکری معاون مالی و اداری دانشگاه با عنوان اینکه بازنشستگان افرادی هستند که گرانبهاترین روزهای عمر خود را وقف خدمت به مردم کردند، تصریح کرد: پیشکسوتان  در سالهای خدمت خود گامهای موثری برای خدمت به کشور برداشته اند، به همین جهت شایسته تکریم و تقدیرند.

وی با اشاره به اینکه  استفاده از تجربه سی ساله پیشکسوتان در سمت های مختلف در بهبود بهره وری هر سازمان و سیستمی نقش مهم و اساسی دارد، گفت: پیشکسوتان هر سازمان، سرمایه های باارزش  آن سازمان هستند.

IMG_20161001_232216

 دکتر عسکری ادامه داد: باید فرهنگ حفظ شان و کرامت  پیشکسوتان در جامعه نهادینه شود و در این امر دانشگاه به عنوان نهادی تاثیرگذار در جامعه باید پیشرو باشد.

در ادامه این مراسم، دکتر وحید پیشکسوت و اولین عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزورای، دکتر طالبی اولین سرپرست دانشگاه حکیم سبزواری، دکتر طالبیان سومین عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری و تعدادی از پیشکسوتان دانشگاه خاطراتی از دوران کار و فعالیت خود را برای حضار بازگو کردند.

IMG_20161001_232123