نخستین روز کاری سال جدید در دانشگاه حکیم‌ سبزواری با دیدار نوروزی رئیس و هیات رئیسه و همکاران در مهدیه دانشگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام آغاز شد.

رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه ضیافت الهی، گفت: به فال نیک می گیریم این تقارن و همزمانی را، انشاالله که بتوانیم به بهترین وجه ممکن با عنایت الهی امور را به  پیش ببریم.

دکتر زنگنه اسدی با اشاره به اینکه در سالی که گذشت به دلیل ورود به آموزش حضوری پس از دوران کرونا دانشگاه ها شرایط ویژه ای را تجربه کردند، افزود: همت و مساعی همه همکاران در سالی که گذشت قابل تقدیر بود.

رئیس دانشگاه اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید با عزم و اراده و تصمیم راسخ در جهت تحقق آموزش با کیفیت و پژوهش ارزشمند و شایسته نظام جمهوری بتوانیم زمینه رشد و بالندگی هرچه بیشتر دانشگاه را فراهم سازیم.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت و ماه رمضان، گفت: ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی و فرصتی برای تقویت اراده و انتخاب مسیر درست زندگی است که باید آن را قدر بدانیم.

حجت الاسلام ایمانی خواه با تشکر از زحمات همکاران در سالی که گذشت، افزود: تربیت نسل جوان امروز برای ساختن آینده تمدن اسلامی وظیفه مهم و رسالتی خطیر است که بر دوش شما همکاران  دانشگاهی  است.

در ادامه همکاران دانشگاهی با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه یاد و نام این عزیزان را گرامی داشتند.