مدیر دانشجویی دانشگاه از ابلاغ شیوه جدید درخواست وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه خبر داد.
علی ذاکری در گفتگو با روابط عمومی با اعلام این خبر  گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات دانشجویی ، امکان ثبت نام اولیه متقاضیان وام های دانشجویی در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی :http://bp.swf.ir/login.aspx فراهم شده است .
وی ادامه داد: متقاضان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه مزبور ، از تاریخ ۱/۴/۹۵ لغایت ۳۰/۵/۹۵ برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در خواست وام نمائید .
ذاکری با اشاره به اینکه دانشجویانی که قبلاً از تسهیلات دانشجویی نظیر انواع وام ها ، خوابگاه دولتی و … استفاده نموده اند ؛ سوابق آنها در سیستم صندوق رفاه موجود بوده و صرفاً بایستی نوع وام مورد درخواست خود را ثبت نمایند، تصریح کرد: اما دانشجویانی که قبلاً از تسهیلات مزبور استفاده ننموده و فاقد سابقه در سیستم مورد نظر می باشند بایستی نسبت به ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نموده و پس از تائید مراتب توسط امور دانشجویی که جزئیات آن در اطلاعیه مربوط و از طریق پورتال معاونت دانشجویی دانشگاه اطلاع رسانی شده است نسبت به ثبت و انتخاب وام مورد نظر خود اقدام نمایند .
مدیر دانشجویی دانشگاه ادامه داد: بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان ، دانشجویانی که نسبت به ثبت نام اولیه در پورتال دانشجویی این صندوق اقدام نمایند در اولویت پرداخت قرار خواهند گرفت .
وی در خاتمه یادآور شد:لازم است دانشجویان جهت اطلاع از اخبار تکمیلی مربوط به وام ها و تسهیلات دانشجویی ، از پورتال معاونت دانشجویی دانشگاه در طول تاریخ مذکور بازدید کنند .