دبیران انجمن های علمی دانشگاه شب گذشته در ضیافت شامی که به مناسبت تقدیر از تلاش ها و فعالیت های یکساله این انجمن ها توسط رئیس دانشگاه برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات یکساله انجمن های علمی گفت: با توجه به رشد و پیشرفت برق آسای علم در جهان امروز، انجمن های علمی می توانند در رشد و شکوفایی شخصیتی و علمی دانشجویان نقش به سزائی داشته  باشند.

دکتر جواد حدادنیا با اشاره به رسالت اصلی دانشگاه یعنی پرورش انسان متعهد، متخصص، خلاق و کارآفرین از انجمن های علمی خواست رویکرد اصلی و تلاش و فعالیت های خود را در جهت ارتقای مباحث علمی و پژوهشی استوار کنند.

وی در ادامه افزود: در کنار فراهم آوردن بستر مناسب جهت ظهور و  بروز نوآوری باید تلاش کرد تا  تجربیات و افتخارات  گذشته به صورت مناسبی جهت استفاده نسل های بعدی  آرشیو و جمع آوری شود.

گفتنی است این ضیافت  با حضور مسئول دفترریاست، معاون دانشجویی، مدیرفرهنگی، مدیرحراست و دبیران انجمن های علمی دانشگاه همراه بود.

 



صفحه اینستاگرام رسمی خبرگزاری دانشجو                                              عضویت در صفحه رسمی اینستاگرام اخبار دانشگاه حکیم سبزواری