طرح ایجاد دبیرخانه مشترک میان دانشگاه های سبزوار

در دیدار رئیس دانشگاه با رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار، ضمن بررسی زمینه های گسترش همکاری های متقابل، طرح ایجاد دبیرخانه مشترک میان دانشگاه های سبزوار نیز مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

SONY DSC

دکتر محمود غفوری نژاد، رئیس دانشگاه آزاد سبزوار در این دیدار، ضمن عرض تبریک سال نو، با اشاره به اشتراک دانشگاه های سبزوار در بسیاری از حوزه ها همچون مسائل آموزشی، پژوهشی و  علمی و فرهنگی، خواستار ایجاد بستری مناسب جهت توسعه و اجرایی کردن مناسبات شد و ضمن ابراز خرسندی از انتخاب آقای دکتر حدادنیا به ریاست دانشگاه حکیم، وجود ایشان را به عنوان فردی که پیشینه همکاری و تدریس در دانشگاه های سبزوار را دارند، فرصتی مغتنم برای بسط و گسترش همکاری ها دانست.

دکتر جواد حدادنیا نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سال نو، دانشگاه آزاد سبزوار را جزو بزرگترین واحدهای دانشگاهی در منطقه برشمرد که جایگاه ویژه ای از لحاظ علمی، آموزشی و پژوهشی دارد و با اشاره به زمینه های مشترک همکاری فی مابین، ابراز امیدواری کرد که گسترش این همکاری ها و پیوندها، سبب ارتقاء جایگاه دانشگاه ها و بهره مندی شهرستان سبزوار و منطقه از بسط این تعاملات گردد.

SONY DSC

رئیس دانشگاه حکیم، برگزاری کارگاه ها و همایش های کاربردی مشترک، ایجاد تمهیدات لازم جهت استفاده اعضای هیأت علمی و دانشجویان، خصوصاً دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی هر دو دانشگاه از امکانات آموزشی و کمک آموزشی یکدیگر و ایجاد فرصت های مطالعاتی برای اساتید را به عنوان گام هایی اساسی در پیشبرد اهداف و همچنین پروژه های مشترک شهری دانست.

دکتر حدادنیا، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، ضمن طرح ایجاد دبیرخانه مشترک و تدوین آیین نامه های اجرایی میان دانشگاه های سبزوار، وجود این دبیرخانه را به عنوان راهکاری اساسی در عملیاتی کردن تفاهمات حاصله برشمرد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، ابراز امیدواری کرد که بتوان با تدبیر و مدیریت علمی و جهادی در سال جدید، رشد و تعالی آموزش و پژوهش در شهرستان و منطقه نیز نهادینه شود.

SONY DSC

رئیس دانشگاه همچنین تولید محصولی فرهنگی مختص دانشگاه های سبزوار را به عنوان آرزویی برشمرد که امید است با برپایی چنین جلساتی و اجرایی کردن مصوبات و برداشتن گام های عملی، به نتیجه نهایی برسد.