مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری  از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  حجت الاسلام سید جواد خاتمی با اشاره به برگزاری این طرح با شرکت اساتید و اعضای هیت علمی این دانشگاه در شهریور ماه امسال اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه با هدف معرفت شناسی در زمینه های گوناگون برای اساتید و خانواده های آنها برگزارخواهد شد.

وی افزود: در این طرح اساتیدی مجربی در  جمع اعضای هیت علمی و خانواده های آنها حضور خواهند یافت و مباحث آموزشی و معرفتی را برای مخاطبان بیان خواهند کرد.

حجت الاسلام سید جواد خاتمی  با اشاره به اینکه دروس ارائه شده در این دوره اندیشه سیاسی و تاریخ و تمدن اسلامی است افزود: زمان برگزاری این طرح ۱۳ الی ۱۹شهریور و ساعات در نظر گرفته شده برای هر درس ۱۶ ساعت در طول دوره خواهد بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: همچنین کارگاه های سبک زندگی اسلامی و مسابقات قرانی، نشست های هم اندیشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با علمای شهرستان و برنامه های معرفتی و فرهنگی در این طرح  برای خانواده های اساتید در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد:در این طرح مشاوران مجرب نیز با ارائه مشاوره در زمینه های فردی، خانوادگی و اجتماعی تلاش می کنند تا بخشی از نیازهای روحی و روانی مخاطبان را نیز برطرف کنند.

وی در ادامه یادآور شد این طرح با همکاری دفتر نهاد معظم رهبری و معاونت آموزشی و دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد.

صفحه اینستاگرام رسمی خبرگزاری دانشجو                                              عضویت در صفحه رسمی اینستاگرام اخبار دانشگاه حکیم سبزواری