فردا (۳۰ بهمن ماه) آخرین مهلت شرکت دربخش دانشگاهی سی و سومین جشنواره سراسری قران و عترت (ع) دانشجویان سراسر کشور است.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری با اعلام این خبر گفت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا پایان روز ۳۰ بهمن ماه(فردا) مهلت دارند جهت شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند .
دکتررسول شادنیا افزود: جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان هر ساله و  با هدف ترویج و پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی در دانشگاه های کشور در سه بخش دانشگاهی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود.
 وی با اشاره به برگزاری بخش دانشگاهی این جشنواره در دانشگاه حکیم سبزواری در اسفندماه، افزود: جشنواره مزبور شامل ۶ رشته و بخش شامل ( آوایی، معارفی؛ پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری) است که طی دو مرحله به صورت کتبی و شفاهی برای شرکت کنندگان (دانشجویان دختر و پسر) برگزار می شود.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اظهار داشت: بخش کتبی این جشنواره همزمان با دانشگاه های سراسر کشور در ۷ اسفندماه  با ارسال سوالاتی  که توسط وزارت انجام می شود، برگزار خواهد شد.
 دکتر شادنیا ادمه داد: بخش شفاهی این جشنواره نیز از محل متونی که در آیین نامه تعیین شده است طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در دو بخش خواهران و برادران توسط دانشگاه انجام می شود و اسامی افراد برگزیده به دبیرخانه جشنواره منطقه ای ارسال می گردد.
وی خاطر نشان کرد: برگزیدگان  هررشته از این بخش از جشنواره به مرحله منطقه ای سی و سومین جشنواره قران و عترت دانشجویی راه پیدا خواهند کرد.
 لازم به یادآوری است علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند به مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراجعه فرمایند.