مدیر فرهنگی دانشگاه، دستاوردهای ششمین جشنواره ملی حرکت را تشریح کرد.

سید نورا… رضوی، مدیر فرهنگی دانشگاه، پس از انتخاب به عنوان مدیر فرهنگی برگزیده در میان دانشگاه های کشور، اظهار داشت:

جشنواره سراسری و ملی حرکت هر ساله در بین دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد و درسال ۹۲ ، این جشنواره  در اواخر بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف با مسولیت اداره کل فرهنگی وزارت متبوع برگزارشد.

این جشنواره اختصاص به انجمن های علمی داشته و دستاوردهای یک ساله این انجمن ها ابتدا در سطح دانشگاهی وسپس در جشنواره سراسری کشور به نمایش گذاشته  می شود.

وی افزود:

ارزیابی به صورت گروهی انجام می گردد و داورهای آن درسطوح  دانشجویی وکشوری هستند.

دانشگاه حکیم سبزواری در بین دانشگاه های شمال وشمال شرق کشور بعد از دانشگاه فردوسی بیشترین مقام ها را کسب کرد.

از جمله مدیر فرهنگی دانشگاه به عنوان مدیر برگزیده کشورانتخاب و از دکترفرجی دانا، وزیر محترم علوم،تحقیقات و فناوری، لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره را دریافت نمود.

سید نور ا… رضوی ضمن تشکر از حمایت های بی شائبه مسئولان دانشگاه، اظهارامیدواری کرد که درآینده با حمایت های بیشتر و ایجاد فضای مناسب و تعامل با انجمن های علمی، شاهد سرافرازی و پیشرفت روزافزون دانشگاه در عرصه های فرهنگی باشیم.

مدیر فرهنگی دانشگاه همچنین ازتلاش های ارزنده دانشجویان به ویژه اعضای انجمن علمی، آقایان علی فتحی مدیر فرهنگی – دانشجویی وفرقانی مسوول امور انجمن ها که نقش به سزایی دربرگزاری این جشنواره در دانشگاه داشتند، صمیمانه تشکر کرد.

مقام های کسب شده در جشنواره ملی حرکت توسط دانشگاه حکیم سبزواری:

۱-مدیر فرهنگی برگزیده:  آقای سید نورا… رضوی

۲-انجمن علمی برگزیده: انجمن علمی معماری(دبیر: خانم مریم ضیایی مزینانی)

۳- انجمن علمی برگزیده درفعالیت های ترویجی: انجمن علمی علوم تربیتی (دبیر: آقای داوود پژوهان)

۴- انجمن علمی قابل تقدیر در فعالیت های پژوهشی: انجمن علمی مکانیک(دبیر: آقای امید سعدی خانی)

روابط عمومی دانشگاه نیز به نیابت از جامعه دانشگاهی دانشگاه حکیم سبزواری، کسب این دستاوردها را به ریاست محترم دانشگاه ، مدیرمحترم فرهنگی، اساتید، کارکنان ، انجمن های علمی و دانشجویان فرهیخته تبریک عرض می نماید.