همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از ایثارگان دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد مقام رهبری، مسئولین دانشگاه و همکاران ایثارگر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مولوی، رئیس دانشگاه با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین ضمن خدا قوت به همکاران ایثارگر، گفت: توصیف از خودگذشتگی و رشادت های ایثارگران در سال های دفاع مقدس و در جنگی نابرابر در قالب جمله ها و کلمات نمی گنجد.

دکتر مولوی افزود: خوشحالیم که پس از اتمام جنگ تحمیلی در جبهه‌های علمی و فرهنگی به خدمت پرداختید.

 

 رییس دانشگاه اظهار داشت: همه ما قدردان فداکاری و ایثارگری شما هستیم و عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی و رشادت های شما عزیزان است.

در ادامه حجت الاسلام ایمانی خواه مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری با تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس وتسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین اظهار داشت: مایه مباهات است که بیش از ۱۱۰ نفر از کارکنان دانشگاه حکیم سبزوای را ایثارگران تشکیل می دهند که بخشی به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند و بخشی نیز در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام ایمانی خواه افزود: خوشبختانه خاطرات ایثارگران دانشگاه به عنوان یک رسالت که بر عهده دانشگاه بوده است، به صورت کتاب منتشر شده است و با این کار خاطرات و ثمرات و بهره هایی که در جنگ داشتیم به نسل جوان منتقل می شود .

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری افزود: شما ایثارگران فرهنگی را پایه‌گذاری کرده‌اید که تا قیامت اجر و ثوابش برای شما نوشته می‌شود و آن دفاع از اصل اسلام است و این فرهنگ ایثار و گذشت را به جوان‌ترها منتقل کردید و اینگونه جوانان را برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) آماده کردید و می بینیم جوانان این مرز و بوم با غیرت و شجاعت به دفاع از حرم اهل بیت می پردازند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از ایثارگران همکار  و همچنین سربازان وظیفه مامور در دانشگاه حکیم سبزواری تجلیل شد.