مراسم تقدیر و تشکر از معاون فرهنگی و اجتماعی سابق و همچنین تجلیل از زحمات مدیر فرهنگی دانشگاه در پی بازنشسته شدن آقای رحیم زاده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر جواد حدادنیا در مراسم تقدیر و تشکر از معاون سابق فرهنگی و اجتماعی  و مدیر فرهنگی سابق دانشگاه مهم ترین اثر ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی_اجتماعی را هم‌افزایی میان امکانات دانشگاه عنوان کرد و گفت: با هدف چابک‌سازی سیستم و همچنین اثربخشی بیشتر دانشگاه در سطح ملی و استانی، این معاونت‌ها ادغام خواهد شد تا سیستم آموزشی دانشگاه بتواند سرعت تصمیم‌گیری بالاتری داشته باشد.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغ وزارت علوم در مهرماه ۹۵ چارت سازمانی و اداری، دانشگاه ها می توانند تنها ۴ معاونت داشته باشند و دانشگاه هایی که تعداد معاونت های بیشتری داشته باشند باید به  دنبال ایجاد معاونت جدید با سناریوی ادغام معاونت های فرهنگی و دانشجویی باشند.
دکتر حدادنیا در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت ها و خدمات دکتر کشاورز معاون فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه ، افزود: دانشگاه حکیم سبزواری در چندسال اخیر از حیث فعالیت های فرهنگی و برگزاری جشنواره های ملی در سطح وزارت علوم جزء دانشگاه های برتر بود.

وی همچنین به بازنشسته شدن مدیرفرهنگی اشاره کرد و افزود: شاخص بودن فعالیت ها فرهنگی و اجتماعی نشان از مدیریت درست و دلسوزانه معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر فرهنگی  در این چندسال دارد.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش های دکتر کشاورز و آقای رحیم زاده تقدیر شد.