مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید دانشکده جغرافیا و علوم محیطی دانشگاه حکیم سبزواری صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در این مراسم که با حضور دکترحدادنیا، رئیس دانشگاه و جمعی از معاونین ایشان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده جغزافیا و علوم محیطی در دفتر ریاست این دانشکده برگزار شد، دکتر علیرضا حمیدیان به عنوان رئیس  جدید دانشکده جغرافیا و علوم محیطی  معارفه و از زحمات دکتر شهرام بهرامی  رئیس پیشین این دانشکده تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم دکتر حدادنیا با اشاره به اینکه چرخش جایگاه ها و مسئولیت ها در بین افراد کارآزموده، باتجربه و با قابلیت یکی از نیازهای تمامی سازمان ها و دستگاه ها از جمله دانشگاه ها می باشد گفت: بی شک اعضای هیات علمی به عنوان یکی از ارکان اصلی دانشگاه ها از ظرفیت ها و قابلیت های بسیاری برخوردار هستند که این قابلیت ها در این چرخش جایگاه ها و جابه جایی ها به خوبی به ظهور و بروز خواهد رسید.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: صاحب نظران معتقدند در سیستم های مدیریتی جدید، سکون بیش از حد افراد در جایگاه و مسئولیتی باعث فشرده شدن مجموعه کاری شده و  رخوت و خمودگی شاکله مدیریتی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به عملکرد خوب دکتر بهرامی در مدت تصدی مسئولیت خود به عنوان رئیس دانشکده افزود: در مدتی که دکتر بهرامی سکان اداره این دانشکده را برعهده داشت کارها و فعالیت های بسیار خوبی در مجموعه دانشکده صورت پذیرفت و عملکرد ایشان قابل تحسین است و باتوجه به  موافقت با درخواست انتقال ایشان به دانشگاه شهید بهشتی تهران با اینکه نبود وی در مجموعه دانشگاه برای ما ناراحت کننده است اما همگی ما به عنوان خانواده بزرگ دانشگاه حکیم سبزواری برای این استاد عزیز  آرزوی توفیق و موفقیت  در فعالیت هایشان را داریم.

دکتر حدادنیا در ادامه از  رئیس جدید دانشکده به عنوان یکی از اساتید خوشنام و با سابقه دانشگاه نام برد و عنوان داشت:دکتر حمیدیان جزء اولین مدیران دانشگاه حکیم سبزواری می باشند و ما انتظار داریم وی از تجارب گران بهای این سال های تدریس و مدیریت خود در راه رشد و تعالی هرچه بیشتر دانشکده جغرافیا، که بی شک سبب رشد و تعالی دانشگاه خواهد شد، استفاده کند.

وی با اشاره به اهداف برنامه راهبردی پنج ساله دانشگاه یادآور شد: امروز دانشگاه حکیم سبزورای جزء دانشگاه های پیشرو در بسیاری از حوزه ها در منطقه می باشد و امید داریم در سایه ی همدلی و وفاق و با تدابیری که دکتر حمیدیان و سایر مسئولین دانشگاه خواهد اندیشید، بتوانیم  پیشروی دانشگاه را حفظ و در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و….. به توسعه کمی و کیفی در خور شان نام دانشگاه نائل آییم.

در ادامه این مراسم دکتر بهرامی  نیز در سخنان کوتاهی از همکاری و همراهی استادان، دانشجویان و کارکنان و مسئولان دانشگاه در دوران تصدی وی در این دانشکده قدردانی کرد.

دکتر حمیدیان رئیس جدید دانشکده نیز در سخنانی با اشاره به اینکه از تاسیس رشته جفرافیا در دانشگاه حکیم سبزواری بیش از نیم قرن می گذرد ابراز داشت: برآنیم که با استفاده از خرد جمعی، فراهم کردن بستر مناسب جهت همراهی و  مشارکت بیشتر اعضای هیات علمی در فعالیت ها، ارتقاء آموزش و پژوهش و شاگرد پروری در دانشکده  و همدلی و تعاملی سازنده با تمام بخش های دانشکده  بتوانیم در مسیر رو به رشد و توسعه دانشگاه گام برداریم.

صفحه اینستاگرام رسمی خبرگزاری دانشجو                                              عضویت در صفحه رسمی اینستاگرام اخبار دانشگاه حکیم سبزواری