یادواره شهدای مدافع حرم با عنوان ‘از حرم تا بهشت’ دو شنبه شب با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

در این مراسم که به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان سبزوار تجلیل به عمل آمد.photo_2016-05-10_08-35-54

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یکی از رزمندگان سرشناس مدافع حرم در این مراسم گفت: داعش و سایر گروهکهای تروریستی در منطقه تنها به دنبال پیاده کرده اهداف رژیم صیهونیستی و آمریکا هستند.
وی  افزود: برای داعش شیعه و یا سنی معنا ندارد زیرا هدف نهایی آنها مخدوش کردن چهره و نابودی کامل اسلام واقعی است.
وی ادامه داد: امروز تفکر مقاومت اسلامی در جبهه های نبرد با داعش فراگیر شده و بخشی از آن مدیون حضور مدافعین حرم در جبهه های نبرد با تکفیریها است.
این رزمنده جبهه مقاومت گفت: مدافعان حرم نه تنها برای حفظ حرم اهل بیت(ع) و دفاع از حریم ایران اسلامی بلکه برای نجات اسلام می جنگند.

photo_2016-05-10_08-36-51

در این مراسم از خانواده شهیدان مدافع حرم دامرودی و شمس آبادی و نیز احمد پورمعظمی جانباز مدافع حرم و علی خاتونی دانشجوی رزمنده مدافع حرم از دانشگاه حکیم سبزواری تجلیل شد همچنین این مراسم با شعرخوانی دکتر فغانی استاد دانشگاه حکیم سبزواری و شاعر آیینی شهرستان همراه بود.photo_2016-05-10_08-36-41