معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه حکیم سبزواری برای مهرماه سال جاری هزار و هفتصدوسی و دو نفر است.

دکتر رضا طیبی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: پذیرش این تعداد دانشجو در ۷۸ کد رشته در مقطع کارشناسی انجام می شود.

وی اظهار داشت: در مقطع کارشناسی برنامه معاونت آموزشی جایگزینی رشته های کم متقاضی با رشته های جدید و تقاضا محور و کاربردی با توجه به نیاز جامعه است.

دکتر رضا طیبی با اشاره به اینکه سهم دانشجویان بومی در دانشگاه حکیم سبزواری ۳۳ درصد است، افزود: تدابیری جهت افزایش سهم دانشجویان بومی در دانشگاه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به تمهیدات معاونت آموزشی در سال جدید ادامه داد: برگزاری کلاس های کارگاهی و آزمایشگاهی در سطح جامعه، بازنگری سرفصل ها با هدف کاربردی شدن آموزش و  برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران گروه های آموزشی با هدف آشنایی با قوانین و مقررات از جمله فعالیت های در نظر گرفته شده در سال جاری است.

 دکتر طیبی همچنین ضمن توصیه به دانشجویان جدید الورود جهت مطالعه مقررات آموزشی در بدو ورود به دانشگاه، اضافه کرد: دانشجویان عزیز تمام درخواست های آموزشی و اداری و سوالات خود را از طریق بخش خدمات آموزشی پرتال خود دنبال کنند که پیگیری و پاسخ ها رسمی و مستند و مستدل باشد، همچنین در ابتدایی نیمسال  تحصیلی تقویم آموزشی آن نیمسال را مطالعه و برنامه تحصیلی خود را با آن هماهنگ نمایند.