برنامه شهيد معصومی (سه‌شنبه‌های دانشگاهی) وزارت نیرو امروز (مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹) با دانشگاه حکیم سبزواری، به عنوان بيست‌ویکمين دانشگاه مخاطب این طرح با شرکت جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه به صورت مجازی (ویدیو کنفرانس) برگزار شد.

در ابتدای اين جلسه “مرتضی شعبان‌زاده” مدیرکل دفتر آموزش، تحییقات و نوآوری وزارت نیرو اجرای برنامه شهید معصومی را در راستای پیاده‌سازی زیست‌بوم نوآوری نیرو دانست و نقش دانشگاه حکیم سبزواری در این زیست‌بوم مهم خواند.

“محمد ابراهیم حاجی‌آبادی” معاون پژوهش و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری نیز این دانشگاه را دانشگاه معین علمی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در سطح استان خراسان رضوی معرفی کرد و به تشریح ظرفيت‌های علمی آن پرداخت.  

در اين نشست مجازی قابليت‌ها و زمینه‌های ارتباط و تعامل مجموعه وزارت نیرو با دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشی معرفی شد و اساتید دانشکده‌ها و پردیس‌های مختلف این دانشگاه ضمن معرفی ظرفیت‌های علمی پژوهشی واحد مربوطه، نقطه‌نظرات و ديدگاه‌های خود را در خصوص چالش‌ها و مسائل مرتبط با صنعت آب و برق مطرح نمودند.

▫️برنامه شهيد معصومی (سه‌شنبه‌های دانشگاهی)  با هدف ارتباط مستقیم با جامعه علمی کشور و در راستای سياست توسعه کمی و کیفی تعاملات علمی و دانشگاهی صنعت آب و برق به صورت مجزا با هر يک از دانشگاه‌های كشور و به طور مستمر در حال برگزاری می‌باشد.  

(مدیریت ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه حکیم سبزواری)