نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سبزوار در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سبزوار در سال ۱۴۰۱ با موضوع بررسی راهکارهای فرهنگی تحقق شعار سال به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری در تالار همایش های بین المللی بیهقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این جلسه که با حضور امام جمعه شهرستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، رئیس دانشگاه و سایر اعضای این شورا در تالار بیهقی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد دو دستور کار بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای فرهنگی تحقق شعار سال و انتخاب عضو فرهنگی شورا مورد بررسی قرار گرفت.

این نشست با سخنرانی حجت الاسلام مقیسه امام جمعه شهرستان سبزوار اغاز شد و در ادامه جلسه دکتر رضایی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه به ارائه مطالبی در خصوص اصول اساسی دانش بنیان با توجه به شعار و راهبردها و راهکارهای موجود در حوزه فرهنگ که می تواند به تحقق این شعار کمک می کند پرداخت.

رئیس مرکز رشد دانشگاه در این ارائه مرروی بر شعار سال و برخی آمارهای مرتبط با شرکت های دانش بنیان داشت و مرکز رشد و مرکزکارآفرینی دانشگاه و خدماتی که این دو مرکز ارائه می دهند را معرفی کرد و در انتها راهکارهایی برای تحقق شعار سال برای مدیران و مسئولین عنوان کرد.

در این نشست گزینه های پیشنهادی جهت انتخاب عضو فرهنگی شورای فرهنگ عمومی شهرستان از سوی شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح شد که پس از رای گیری دکتر امین کوشکی عضو هیات علمی و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان عضو فرهنگی این شورا با صدرصد آرا انتخاب شد.

در ادامه این جلسه امام جمعه سبزوار، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان با همراهی رئیس و مسئولان دانشگاه با حضور در مهدیه دانشگاه با مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و پس از اقامه نماز و افطار با حضور در غذاخوری مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری با دانشجویان در فضایی صمیمی گفتگو کردند.