نشست بازخوانی فرایند طراحی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد. 

دبیر انجمن علمی معماری دانشگاه اظهار داشت؛ در روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱، نشست تخصصی با همت انجمن علمی معماری و با حمایت مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه حکیم سبزواری و با همکاری سازمان نظام مهندسی شهرستان سبزوار، در سالن علوی دانشگاه حکیم سبزواری با حضور آقایان مهندس حسین اخوان و شاهرخ آدمی، مدیر عامل و مشاور اسبق گروه معماری هشتاک به عنوان طراحان دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید.
خانم یگانه پناه افزود؛ در این نشست که با حضور دانشجویان مشتاق و علاقه مند به معماری برگزار گردید، ابتدا مهمانان گرامی به تفصیل به توضیح پیرامون پروژه طراحی و اجرا دانشگاه حکیم سبزواری پرداخته و زوایای جذابی از این پروسه مهم و آنچه مد نظر طراحان بوده و آنچه در عمل به اجرا درامده داشتند. در ادامه، دانشجویان فرصت گفت‌وگو با این طراحان حرفه ای را داشته و سوالات و بحث‌های خود در رابطه با طراحی دانشگاه را با ایشان مطرح نمودند. در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی به مهمانان گرامی و پیشکسوتان حوزه معاونت عمرانی دانشگاه اهدا گردید.

دبیر انجمن علمی معماری دانشگاه در ادامه افزود؛ لازم به ذکر است، در شامگاه روز سه شنبه در نشستی غیر رسمی در محل مهمانسرای دانشگاه گپ و گفتی صمیمی بین مهمانان و جمعی از دانشجویان، اساتید و پیشکسوتان حوزه معاونت عمرانی برگزار گردید. در این گپ و گفت دوستانه، بزرگواران حاضر روند برپایی دانشگاه از ابتدایی‌ترین مرحله تا طراحی و ساخت را طی خاطره‌هایی شیرین برای دانشجویان شرح دادند، همچنین، مهمانان گرامی از تجربه ارزشمند خود در بازار کار حرفه ای و نحوه کارآفرینی در حوزه خدمات مشاوره مهندسی معماری و شهرسازی برای دانشجویان صحبت نمودند تا چراغ راهی برای دانشجویان در شرف فارغ‌التحصیلی دانشگاه حکیم سبزواری باشد.