در راستای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری با دانشگاه Paris13، دو روز از  کارگاه  چهار روه مدل سازی ریاضی با تدریس پروفسورFayssal Benkhaldoun از دانشگاهParis13، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در راستای عملیاتی نمودن مفاد تفاهم نامه همکاری های مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه Paris13 کارگاه  چهار روزه مدل سازی ریاضی و محاسبات علمی با تدریس پروفسور
Fayssal Benkhaldoun
استاد تمام دانشگاه Paris13 در دانشگاه حکیم  سبزواری برگزار می شود.

لازم به یادآوری است پروفسور Fayssal Benkhaldoun استاد دانشگاه Paris13، یکی از افراد صاحب نظر در زمینه FEM است که دارای مقالات و سخنرانی‌های متعددی در این حوزه و به ویژه پیاده‌سازی آن در زمینه‌های مختلف کاربردی و مهندسی می‌باشد.

این کارگاه که با مدیریت اجرایی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر و  به منظور آشنایی پژوهشگران و علاقه‌‍مندان با این حوزه و نحوه مدل‌سازی و پیاده سازی این روش در مسایل مختلف برگزار می شود، کارگاهیچهار روزه است که در تاریخ‌ ۲۱، تا ۲۴ فروردین‌ماه ۹۶ در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

گفتنی است دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان نخستین دانشگاه ایرانی است که به صورت رسمی با دانشگاه Paris13 تفاهم نامه همکاری های بین المللی در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی، کارگاه های آموزشی و طرح های پژوهشی مشترک امضا کرد.