نشست پایان سال کارکنان دانشگاه با سرپرست و اعضای هیات رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام ایمانی خواه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سخنانی ضمن خداقوت به همکاران برای یک سال کار و فعالیت، گفت: باید به فضای کارمندی نگاه معنوی و الهی داشته باشیم، زیرا لحظه‌به‌لحظه ای که در فضای کار نفس می کشیم عبادت نوشته می شود.

وی افزود: در روایات کارمند را به عنوان کارگزار خداوند بر روی زمین معرفی کرده اند و این جایگاهی که در آن برای خدمت به خلق خدا قرار دارید را یک امانت الهی در دست خودتون بدانید.

 حجت الاسلام ایمانی خواه اظهار داشت: در فضای کاری دغدغه های بسیار فراوان و مسئولین ادارت و سازمان ها باید بتوانند دوتا نیاز و دغدغه را برای کارمندان رفع کنند، نخست نیاز مالی و اقتصادی و نیاز دوم نیازهای روحی و روانی است.

سرپرست دانشگاه نیز در این نشست  ضمن تقدیر از زحمات یک ساله همکاران، گفت: قوانین و مقررات فصل‌الخطاب تمام تصمیم‌گیری‌های ما در دانشگاه است، امابه معاونین و مدیران تاکید شده است که قوانین و مقررات را تا می‌توانند به نفع همکاران خم کنند اما نشکنند یعنی دنبال بهانه گیری برای انجام ندادن کار نباشیم و به نفع همکاران با این نگاه پیش برویم.

دکتر زنکنه اسدی افزود: آسایش و آرامش در محیط کاری وقتی رقم می خورد که همدیگر را در یک مجموعه و در یک خانه بزرگ دانشگاه به رسمیت بشناسیم و قبول کنیم و از همدیگر به نیکی یاد کنیم.

وی افزود: اگر فضای همکاری در مجموعه دانشگاه حاکم باشد، همدیگر را بهتر می توانیم درک کنیم و با درک بهتر زمینه برای کار بهتر فراهم می شود.

در ادامه، این نشست به صورت پرسش و پاسخ بین اعضای هیات رئیسه و کارکنان انجام شد و کارکنان دانشگاه در خصوص برخی از موارد و دغدغه های موجود از جمله اهمیت تکریم یاوران علمی، انتخابات شورای صنفی، زمین های کوی دانشگاه و بحث تبدیل وضعیت کارکنان و …سوالاتی را از هیات رئیسه مطرح کردند که اعضای هیات رئیسه نیز به سوالات پاسخ دادند.

همچنین در این نشست به مناسبت میلاد حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز از ۵ تن از همکاران جانباز به نیابت از جانبازان والامقام خانواده دانشگاه حکیم سبزواری تقدیر شد. در ادامه نیز از آقای طوسی مشاور سابق رئیس دانشگاه در امور ایثارگران تقدیر و آقای اسماعیل قانعی به عنوان مشاوره رئیس دانشگاه در امور ایثارگران معارفه شد.