نمایشگاه بوی سیب با محوریت عرضه ی کتاب و محصولات فرهنگی به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و اجتماعی روز شنبه در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: دراین نمایشگاه که به مناسبت ماه صفر و به منظور تقویت بنیه ی علمی و مذهبی دانشجویان دانشگاه برگزار شد بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب با موضوعات دینی، عاشورایی،  و سبک زندگی معرض نمایش گذاشته شده است. حجت الاسلام دکتر رضا کشاورز با بیان اینکه کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف بین ۲۰  تا ۵۰ درصد عرضه می شود افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته، دانشکده علوم انسانی و علوم پایه  پذیرای بازدید علاقه مندان است.

ooooooooo
 

مسئول اجرایی دفتر نهاد مقام معظم رهبری نیز با اشاره به برگزاری برنامه های جانبی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، به روابط عمومی دانشگاه گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه غرفه هایی شامل پبت نام کربلای نیابتی، نمایشگاه پوستر حجاب و عفاف، نمایشگاه خوشنویسی خط خون و غرفه ی تیم رسانه ای همزاز با محوریت فضای مجازی برپا می باشد.

سبحان پراک افزود: این نمایشگاه به همت دفتر نهاد رهبری، معاونت فرهنگی و اجتماعی،انجمن اسلامی دانشجویان عدالت خواه و جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.