همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس و پوستر” جلوه های ایثار” با حضور رئیس دانشگاه، فرمانده حوزه بسیج دانشجویی سبزوار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج  ادارات (بقیه الله ) در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

مسئول پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: در این نمایشگاه ۴۰ عکس با محوریت دفاع مقدس، ایثار و شهادت در معرض دید عموم قرار گرفت.

محمد رضا اردیبهشتی اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه، ارج نهادن به یاد و خاطره و مجاهدت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه با فرهنگ جهاد و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی است.

گفتنی است در حاشیه این افتتاح ضمن گرامی داشت یاد شهدای منسوب به کارکنان و اعضای هیات علمی، همزمان با سالگرد شهیدان باقری، قلعه نویی( مدرسی نژاد) ، شهید ثابتی، شهید برغمدی( محسنی کیا)، رامشینی و قانعی با حضور خانواده این شهیدان از مقام شامخ آنان تجلیل شد همچنین از ایثار گر منتخب دانشگاه آقای باقرآبادی تقدیر به عمل آمد.

لازم به یادآوری است نمایشگاه گرامی داشت هفته دفاع مقدس” جلوه های ایثار”   از امروز به مدت یک هفته در محل نگارخانه حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.