هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 دبیر علمی این مسابقات در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: این مسابقات در دو بخش عملی و تئوری در قالب فرایند کارآفرینانه طراحی و تبدیل ایده به محصول پیگیری شد که پروپوزال این طرح ۳۰ امتیاز و اجرای عملی آن ۷۰ امتیاز داشت.

دکتر بهمن کروجی افزود: در این مسابقات تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ۸۹ امتیاز مقام نخست را کسب کرد و تیم های دانشجویان دانشگاه های کاشان و شهید منتظری مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد:مسابقات ریخته گری دانشجویان متالورژی در راستای اهداف آموزش عالی به منظور نیل به دانشگاه کارآفرین طراحی شده و هر ساله به همت دانشجویان این رشته در یکی از مراکز دانشگاهی مجری دوره های مهندسی متالورژی برگزار می گردد.

 دکتر کروجی خاطرنشان کرد: این دوره از رقابتها با حضور هشت تیم از دانشگاههای شیراز، تبریز، کاشان، آزاد اسلامی واحد کرج، شهید مهاجر اصفهان، شهید منتظری مشهد، شهید بابایی قزوین و دانشگاه حکیم سبزواری طی روزهای ۳و ۴ شهریورماه به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

اسامی دانشجویان کادر اجرایی مسابقات عبارت است از:

امیررضا سعیدی دبیر اجرایی
محمد حسین داورزنی نایب دبیر اجرایی
سجاد خانی
ندا آزاد
مینا فرجام فر
مینا کرامت
زینب امیری
کیانوش حدادی
ناصر جهان نیا
محمد خلیلان
مهران چنبری
محمد رضا کمر شکن
آرش میرشکاری
سپر واعظ زاده

[foogallery id=”3789546″]