همایش “دانشجویان نوورود” دانشگاه حکیم سبزواری با حضور  پرشور دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این مراسم طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدیدالورود گفت:  حضور شما عزیزان را در دانشگاه بالنده و پویای حکیم سبزواری که جز چهار دانشگاه برتر دولتی و خصوص کشور است، تبریک عرض می کنیم.

دکتز زنگنه اسدی افزود: دانشگاه حکیم سبزواری در طی بیش از سه دهه فعالیت خود دستاوردهای فراوانی در حوزه های علمی، پژوهشی و فرهنگی داشته است که این  روند رو به رشد و توسعه خود را مرهون تلاش دانشجویان فعال و نخبه های علمی، فرهنگی و فناوری خود است.

 رئیس دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: شما دانشجویان هستید که مسیر متعالی و رو به پیشرفت را برای دانشگاه رقم می زنید و این امر محقق نمی شود مگر با عزم جدی تک تک شما دانشجویان عزیز.

دکتر زنگنه خطاب به دانشجویان با بیان اینکه شما عزیزان ولی نعمت ما در دانشگاه هستید، اظهارداشت: حضور شما بزرگواران پویایی، نشاط و طراوات خاصی به دانشگاه بخشیده است.

وی اظهار داشت: تمامی امکانات  کشور  برای تربیت شما به عنوان آینده سازان فردا و نیروهای کارآمد و مدیران موفق آینده کشور، بسیج شده است.

رئیس دانشگاه افزود: بسیاری از شما بزرگواران باید این توانایی را پیدا کنید تا در آینده مدیریت دانشگاه ها، نهادها و دستگاه های اجرایی و خدماتی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

دکتر زنگنه گفت: به عبارتی باید همگی همت کنیم تا استعدادهای شما در مقطع کارشناسی شکوفا شود و مهارت را در کنار آموزش نظری فرابگیرید تا از توان کار بالایی برخوردارباشید و بتوانید نقطه اتکایی هم برای خانواده و هم برای مدیران کشور محسوب شوید.

رئیس دانشگاه ادامه داد: همه ما استادان دانشگاه بر این باور هستیم که دانشجوی ما باید پیشرو و توانمندتر از خودمان تربیت شوند و این مهم با تزریق انگیزه در دانشجویان محقق می شود.

دکتر زنگنه با توصیه به دانشجویان جهت تقویت ارتباط خود با کتابخانه مرکزی دانشگاه، اظهار داشت: منابع علمی، پژوهشی و فرهنگی گسترده و متنوعی در کتابخانه دانشگاه برای شما فراهم شده است همچنین  انتظار داریم سالن مطالعه دانشگاه همواره مملو از دانشجویان باشد .

در ادامه این نشست حجت الاسلام ایمانی خواه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید الورود، فعالیت های نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه را برای دانشجویان تشریح کرد.

در ادامه این همایش میزگرد هم اندیشی و تشریح برخی قوانین و مقررات دانشگاه برای دانشجویان با حضور دکتر امین کوشکی، رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی، مهندس نصرتی پور مدیرحراست، مهندس ضیایی مدیرآموزش، دکتر حکیمی صدر مدیرفرهنگی، آقای ذاکری مدیر دانشجویی و دکتر نامنی مدیرمرکز بهداشت و مشاوره برگزار شد.

حسن ختام این همایش تقدیر از نودانشجویان حایز رتبه های برتر آزمون سراسری بود.

جهت مشاهده کلیپ همایش بر روی اینجا کلیک کنید