همایش ویژه دانشجویان ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ دانشکده های فنی و مهندسی، نفت و برق و کامپیوتر با حضور رئیس و مسئولان دانشگاه در تالار استاد شریعتی برگزار شد.

رئیس دانشگاه در این مراسم در سخنانی با تبریک فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: خوشحالیم که سال جدید را در حالی شروع می کنیم که شاهد آغاز آموزش های حضوری در دانشگاه پس از حدود دو سال آموزش مجازی هستیم.

دکتر زنگنه اسدی با تاکید بر شرایط ویژه این نیم سال تحصیلی افزود: این ترم همراه با شرایطی بود که قبل از عید آن  به صورت غیر حضوری و الکترونیکی و پس از عید آموزش حضوری به صورت پلکانی و تدریجی با تاکید بر رفع اشکال آغاز شد، با توجه به این شرایط ویژه از دانشجویان می خواهیم در کلاس حضور و مشارکت حقیقی داشته باشند و با آمادگی و مطالعه قبلی در دانشگاه حاضر شوند.

رئیس دانشگاه ادامه داد: پذیرفته نیست دانشجویان ما مانند دوره های مجازی بدون دفتر و کتاب و قلم وارد دانشگاه شوند، کتاب های درسی خود را تهیه کنید و با مطالعه قبلی و آمادگی قبلی وارد کلاس شوید و حضور حقیقی داشته باشید و برای مدتی تلفن های همراه را کنار بگذارید و مطالعه و کتابخوانی را بیشتر کنید زیرا منابع علمی معتبر جهان، کتاب ها و ژورنال های چاپی هستند.

دکتر زنگنه اسدی اظهار داشت: رسالت من و همکارانم در دانشگاه، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص برای رفع نیازهای کشور و منطقه است که در این راه هزینه زیادی از خزانه کشور می شود، بنابراین در خور و شایسته است که یک فارغ التحصیل دانشگاه با مهارتی که از دانشگاه کسب کرده بتواند یک تیم ورک کاری همراه با کارآفرینی ایجاد کند نه اینکه فردی به سیل بیکاران جامعه افزوده شود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد: باید ملاک کار ما مدیریت مشارکتی، نگرش توحیدی و رویکرد سیستمی باشد و انشاالله بتوانیم در این مسیر آینده بهتری برای خودمان، دانشگاه و کشور رقم بزنیم.

در ادامه حجت الاسلام ایمانی خواه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و تبریک سال نو و ماه رمضان به معرفی اجمالی از حوزه های فعالیت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پرداخت.

همچنین دکتر امین کوشکی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه در این مراسم ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای دانشجویان در سال جدید در سخنرانی کوتاهی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای آموزش حضوری در این ترم برای مسئولین دانشگاه بسیار ویژه و سخت بود، به تشریح مواردی از مصوبات ستاد از سرگیری آموزش های حضوری دانشگاه برای دانشجویان پرداخت.

در ادامه این همایش مهندس نصرتی پور مدیرحراست، مهندس ضیایی مدیرآموزش، دکتر حکیمی صدر مدیرفرهنگی، آقای ذاکری مدیر دانشجویی و دکتر نامنی مدیرمرکز مشاوره در سخنانی به بیان مواردی در خصوص آیین نامه ها و مقررات آموزشی، دانشجویی و فرهنگی و همچنین حوزه های فعالیت کاری خود را برای دانشجویان پرداختند.