نخستین روز کاری در سال جدید در دانشگاه حکیم‌ سبزواری با دیدار نوروزی هیات رئیسه و همکاران دانشگاهی در جوار مهدیه دانشگاه و ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه حکیم آغاز شد.

 

رئیس دانشگاه در این مراسم با تبریک سال جدید و فرارسیدن بهار قرآن و حلول ماه مبارک رمضان، گفت: امیدواریم تقارن این ایام زمینه بالندگی هرچه بیشتر استعداد‌های دانشگاه‌حکیم‌سبزواری را فراهم کند.

دکتر محمدعلی زنگنه اسدی با اشاره به آغاز  آموزش حضوری پس از حدود دوسال آموزش مجازی با شرایط ویژه در دانشگاه ها، اظهار داشت:انشاالله که بتوانیم در این مقطع زمانی حساس، به بهترین وجه ممکن و با عنایت الهی امور را به  پیش ببریم که این مهم نیازمند تشریک مساعی و همت شما همکاران بزرگوار است.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: متقابلاً از دانشجویان انتظار می رود ‌با سعه صدر بر کمبودهای احتمالی ناشی از توقف آموزش حضوری در دو سال اخیر فایق بیایند.

دکتر زنگنه اسدی اظهار داشت: امیدوارم همه ما با درک شرایط موجود و حرکت در مسیر درست، زمینه اعتلای هرچه بیشتر دانشگاه در سال جاری را فراهم آوریم.

در ادامه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری نیز در سخنانی ضمن تبریک تقارن ۳ بهار طبیعت، بهار قرآن و بهار علم، اظهار داشت: خوشحالیم بعد از مدت ۲ سال شاهد حضور دانشجویان عزیز در دانشگاه هستیم و امیدواریم این حضور شور ، حرکت و پویایی بیشتری را در دانشگاه‌ها ایجاد کند.

حجت الاسلام ایمانی خواه در ادامه سخنان خود به ذکر مواردی در خصوص تمدن نوین اسلامی پرداخت و گفت: فرهنگ اصیل ایرانی تاکید بر جمع گرایی و حرکت به سوی نور دارد و  فرهنگ اسلامی ضمن اینکه جمع گرایی را تاکید و تایید می کند، حرکت به سوی خدا را پیش روی ایرانی‌ها و انسان‌ها قرار می دهد، که ایران اسلامی به دنبال پیاده سازی هدف عظمای خودش که همان ایجاد حکومت الله را بر روی زمین است، می باشد.

 مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری گفت: در این مسیر صحبت از تمدن ها می شود، که حضرت آقا تمدن نوین اسلامی را با محوریت ایران اسلامی مژده و بشارت می دهد.

حجت الاسلام ایمانی خواه افزود: در بیانیه گام دوم اشاره به بحث پژوهش می کند در فرمایشات امسال رهبری که به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از آن یاد می‌شود در بحث پژوهش دانش بنیان و وظیفه مهم و رسالت بر دوش شما همکاران بزرگوار دانشگاهی  که بخشی از تمدن نوین اسلامی و شما باید رقم بزنید.

در ادامه همکاران دانشگاهی با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه یاد و نام این عزیزان را گرامی داشتند.