معاون دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در بازدید ازچگونگی پیشرفت عملیات فضاسازی پارک مطالعه دانشجو گفت: پارک مطالعه دانشجو، در راستای سیاست های دانشگاه حکیم سبزواری مبنی بر ارتقای سطح مطالعه و فرهنگ و طراوت بخشی به محیط مطالعه دانشجویی احداث می شود.

دکترعلیرضا انتظاری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه افزود: در این پروژه بنا داریم با فضاسازی مناسب و زیبا  محیطی آرام را جهت مطالعه و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان دانشگاه ایجاد کنیم.
وی با یادآوری این مهم که  فضاسازی پارک در راستای ترغیب و تشویق نسل جوان به مطاله خواهد بود ادامه داد:  قرار است در این پارک قفسه های کتاب و مجلات مختلف جهت استفاده دانشجویان تعبیه شود.
وی با اشاره به اینکه این پارک در مجاورت مجتمع پذیرایی پردیسان (رستوران، فست فود و کافی شاپ) ایجاد می شود، عنوان داشت:  هم اکنون عملیات فضاسازی این پارک  شامل اجرای  سیستم آب یاری قطره ای و کاشت گیاهان  پوششی فرانکینیا و به موازات آن ساخت آلاچیق زیبایی به مساحت بالغ بر ۱۰۰ متر مربع جهت استفاده دانشجویان در این پارک با همکاری معاونت اداری و مالی دانشگاه، در حال اجراست.
معاون دانشجویی دانشگاه یادآور شد: بر طبق زمان بندی اعلام شده برآنیم  تا این پارک را  همزمان با شروع سال تحصیلی به بهره برداری برسانیم.