دکتر علی اصغر مولوی، رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در پی افتخار آفرینی انجمن های علمی دانشگاه در دوازدهمین جشنواره بین الملی حرکت و قرار گرفتن نام دانشگاه حکیم سبزواری در جمع پنج دانشگاه برتر کشور در حوزه فعالیت های انجمن های علمی پیام تبریکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر و به مدد توانمندی علمی دانشجویان عزیز، شاهد افتخارآفرینی و درخشش نام دانشگاه حکیم سبزواری در جشنواره بین المللی حرکت بودیم، قرار گرفتن دانشگاه حکیم سبزواری در میان پنج دانشگاه‌ تراز اول کشور و احراز ۶ مقام برتر و شایسته تقدیر در این جشنواره خبری بسیارمسرت‌بخش بود که نشان از کیفیت بالای فعالیت های علمی دانشجویانِ دانشگاه در سطح کشور دارد.

دانشگاه حکیم سبزواری در راستای سیاست های کلان خود و رسالت های علمی و اجتماعی که بر عهده دارد، در طی سالیان اخیر به صورت هدفمند همواره تلاش کرده است در جهت توانمندسازی دانشجویان برای ورود به بازار کار، تکثیر ایده‌های خلاق و تبدیل علم به ثروت و ایجاد انگیزه، هم افزایی و نشاط در فضای دانشجویی گام بردارد. بدون شک کسب این موفقیت ارزنده تاثیر به سزایی در بروز توانایی های دانشجویان و سوق دادن این عزیزان به سمت فعالیت های کارآفرینی و انجام پروژه های علمی نیاز محور جامعه و همچنین بسترسازی و امیدآفرینی برای حضور حداکثری دانشجویان دانشگاه در فعالیت های علمی دانشجویی خواهد داشت.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش همه دست‌اندرکاران کسب این افتخار، به خصوص دانشجویانِ پرتلاش، با انگیزه و خلاق انجمن های علمی، استادان دلسوز مشاور و همکاران حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، این دستاورد ارزشمند را به خانواده بزرگ دانشگاهیان حکیم سبزواری و تمامی شهروندان عزیز شهر سبزوار به عنوان یک شهر دانشگاهی، تبریک می گویم.

دکتر علی اصغر مولوی
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری