باسمه تعالی

 

مقام معظم رهبری: کارمند یعنی آن کسی که همه‌ زندگیش را در همان حدی که در وسعت توانایی‌های اوست، برای اداره‌ی امور کشور صرف می‌کند. این، خیلی ارزش دارد.

 

روزهای نخست شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد شهیدان رجایی و باهنر مزین به نام هفته دولت گشته است، در این ایام که آمیخته با شور حسینی است، همه‌ی ما باید با تأسی از ویژگی‌های آن شهیدان والامقام در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب و اهداف دولت مردمی به ویژه تحول علمی و فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آفرین گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

دانشگاه حکیم سبزواری امروزه مفتخر است که به عنوان دومین دانشگاه بزرگ و جامع شرق کشور در بیش از سه دهه از فعالیت خود در عرصه آموزش عالی توانسته است بار سنگین آموزش عالی فرزندان سرزمینمان را بر عهده گرفته و  نیازهای کشور به ویژه منطقه در زمینه نیروهای متخصص را برطرف سازد.

 بدون شک این مهم به مدد مساعی صادقانه شما همکاران متخصص، دلسوز و پرتلاش در حرکت آگاهانه و دلسوزانه در جهت تحقق اهداف عالیه دانشگاه و پشتیبانی از بدنه‌ی علمی و پیشبرد برنامه‌ی راهبردی دانشگاه به ثمر رسید.

 اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، چهارم شهریورماه روز کارمند را به همه کارمندان، به ویژه کارمندان بزرگوار و متعهد دانشگاه حکیم سبزواری تبریک عرض می نمایم و حرکت همگان در راستای تحقق آرمان های بلند مقام معظم رهبری (مد ظله‌ العالی) و دست یابی ایران اسلامی به جایگاه رفیع علمی را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

 

دکتر محمد علی زنگنه اسدی

رئیس دانشگاه