دکترعلی اصغر مولوی، رئیس دانشگاه  حکیم سبزواری درپیامی آغاز سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس را به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

بسمه تعالی

 همزمان با آغاز دهه چهارم فعالیت دانشگاه حکیم سبزواری خدای بزرگ را شاکریم که دگربار توفیق ورود به مهرماه، فصل دانش و فرزانگی را یافتیم. تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور خلق حماسه بزرگ مردانی از مکتب رشادت، ایثار و شهادت است را به فال نیک می‌گیریم و یاد و خاطره شجاعت و فداکاری های فرزندان غیور و عزتمند این مرز و بوم را پاس می‌داریم.

امروزه دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دومین دانشگاه بزرگ شرق کشور، بر نقش مهم و اساسی خود در راستای اعتلای فضای علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی واقف بوده و عزم راسخ دارد که با همّت و تلاشِ مسئولانه و همدلانه استادان متعهد، دانشجویان مستعد و کارکنان شریف خود به رسالت اصلی این دانشگاه در جهت پیشرفت علمی و پژوهشی، ارتباط با صنعت و جامعه و کارآفرینی، قانون مداری، تعامل مثبت و پاسخگویی و اخلاق مداری در راستای نقشه علمی کشور و سیاست های کلی وزارت علوم جامه عمل بپوشاند.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به یکایک اعضای محترم هیات علمی دانشگاه، دانشجویان گرانقدر و همچنین پرسنل عزیز دانشگاه، از درگاه ایزد منان برای این عزیزان سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون مسئلت می نمایم.

 

 

دکتر علی اصغر مولوی

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری