کارشناسان مدیریت روابط عمومی و مدیریت فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری در چهارمین رویداد «کنشگری فرهنگی رسانه‌ای-از ایده پردازی تا جریان سازی» دانشگاه‌های منطقه ۹ و ۸ وزارت علوم، موفق به کسب عنوان ایده پردازان برتر رویداد شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در اختتامیه این رویداد که با حضور دکتر ذوالفقار زاده مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد، تیم ایده پرداز خانم ها طیبه مهرآبادی، الهه رامشینی و راضیه سادات عمادی کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری و کارشناس دانشگاه شاهرود و سمنان و صنایع غذایی مشهد در مسابقه و ارائه ایده نهایی موفق به کسب جایزه اول ایده پردازی رویداد شدند.

در ارائه نهایی این رویداد که بیش از  ۶۰ کارشناس فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه های منطقه ۸ و ۹ کشور شرکت داشتند، تیم های شرکت کننده به ارائه ایده های خود در ۳ دقیقه پرداختند که در این بین تیم متشکل از کارشناسان دانشگاه توانستند عنوان ایده برتر و جایزه این رویداد را از دکتر ذوالفقاری دریافت کند.

گفتنی است در چهارمین رویداد «کنشگری فرهنگی رسانه‌ای» که ویژه کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه ۸و۹ برنامه ریزی شده بود، موضوعاتی از قبیل تولد یک ایده، از ایده تا دیده، آشنایی با رسانه و مخاطب، چشم گیری و بازاریابی محتوا  ارائه شد .

 این رویداد به همت دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

منطقه ۸ و ۹ وزارت علوم دانشگاه های استان های خراسان (رضوی، شمالی و جنوبی)، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و زاهدان را شامل می شود.