کارگاه ارتقاء سطح کیفیت و رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی با حضور و سخنرانی دکتر محمد جواد دهقانی، رئیس مرکز استنادی جهان اسلام (ISC) دکترحدادنیا، مدیران منطقه ۹ کشور، اعضای هیات علمی دانشگاه و جمعی از مسئولین ۱۷ آذرماه در آمفی تئاتر دانشکده نفت برگزار شد.

  

این کارگاه پس از هماهنگی های بعمل آمده و پیگیری های صورت گرفته یک سال گذشته از سوی آقای دکتر حدادنیا با محوریت رتبه بندی دانشگاه ها، علم سنجی و کیفیت تولیدات علمی دانشگاه ها برگزار گردید.

در این همایش رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، با ارائه تحلیلی از وضعیت پژوهش و محتوای تولید علم در کشور و جهان اسلام به ارائه راهکارهایی در جهت ارتقاء کیفیت مقالات و پژوهشی پرداخت.

دکتر دهقانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان دانشگاه، اذعان داشت:

“ارتقاء کیفی پژوهش ها و مقالات در ارتقاء رنکینگ کشور در مجامع و پایگاه های علمی از جمله ISI و ISC بسیار تاثیرگزار خواهد بود. لذا بجاست همکاران بیشتر از کمیت تمرکز خود را بر پژوهش های با کیفیت و چاپ مقالات در ژورنال های با درجه علمی بالا متمرکز نمایند.”

  

در ادامه جناب آقای دکتر حدادنیا ضمن خوش آمد گویی، حضور ایشان را برای منطقه و بخصوص دانشگاه حکیم سبزواری افتخاری بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد که این حضور شروعی برای پیشرفت و ارتقاء دانشگاه باشد و دانشگاه حکیم به طور مستمر بتواند با برگزاری این چنین همایش هایی همچون گذشته ایفای نقش محوری در منطقه داشته باشد

همچنین در ادامه دکتر مولوی، معاون پژوهش و فناوری با ارائه گزارشی ابعاد مختلف کمی و کیفی پژوهش در دانشگاه حکیم را ارائه داد.