دانشجوی ورزشکار دانشگاه حکیم سبزواری در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور موفق به کسب شش مدال رنگارنگ شد.
ابوالفضل ملایجردی در گفتگو با روابط عمومی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قهرمانی شنای نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی شهر مشهد برگزار شد، عنوان داشت: این مسابقات انتخابی تیم ملی، جهت شرکت در مسابقات آسیایی جوانان در کشور مالزی بود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات در سه سطح  B3( نیمه بینا) B2( کم بینا) B1( نابینا) برگزار شد، افزود: من در بخش  B1 ( نابینا) این مسابقات شرکت کردم  و رقبایم در این سطح قهرمانان آسیایی و جهانی بودند.
این دانشجوی ورزشکار دانشگاه حکیم سبزواری یادآور شد: طی دو روز  رقابت سخت و فشرده با رقیبان، توانستم یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز را از این مسابقات کسب کنم.
ملایجردی ادامه داد: در این مسابقات و در ماده ۱۰۰متر ترکیبی مدال طلا، در ۵۰ متر کرال سینه،  ۱۰۰ متر قورباغه و  ۲۰۰ متر آزاد  مدال نقره را کسب کردم.
وی افزود: همچنین در ۵۰ متر قورباغه  و ۱۰۰ متر کرال سینه مدال برنز این رقابت ها را بدست آوردم.
ملایجردی با اشاره به اینکه این رقابت ها انتخابی تیم ملی جوانان کشور بود، یادآور شد: خوشبختانه و با توجه به  رکوردهایی که در این رقابت ها بدست آوردم شانس بالایی جهت دعوت به تیم  ملی دارم.
گفتنی است ابوالفضل ملایجردی ورزشکار نابینا و دانشجوی کارشناسی رشته ادبیات دانشگاه حکیم سبزواری است که تا به امروز موفق به کسب افتخارات ورزشی  بسیاری در سطح  مسابقات قهرمانی کشور شده است، از جمله افتخارات وی کسب چندین مدال خوشرنگ در رقابت های قهرمانی شنای نابینایان و کم بینایان کشور طی سال های ۹۴ و ۹۳ می باشد.