کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری ۴۰۰ میلیون ریال جهت خرید تجهیزات حفاظتی برای پرسنل مراکز بهداشت شهرستان سبزوار اهداء کردند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این مبلغ توسط کارکنان دانشگاه حکیم سبزواری جمع آوری شده است و جهت خرید تجهیزات حفاظتی و بهداشتی برای پرسنل  و کادر زحمت کش مراکز بهداشت سبزوار که با ایثار فراوان در صف مقدم مبارزه با کرونا تلاش بسیاری دارند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دکتر علی اصغر مولوی افزود: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در سبزوار جامعه دانشگاهی حکیم سبزواری بنا بر رسالت خود و با تمام توان همکاری برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا و تامین نیازهای مراکز بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده تا بتوانیم هر چند ناچیز به تداوم خدمت‌رسانی به شهروندان کمک کرده باشیم.

دکتر مولوی گفت: هم اکنون با توجه به شرایط موجود، لزوم مشارکت خیرین در تهیه و بروز رسانی تجهیزات پزشکی و تامین اقلام حفاظتی کادر درمانی مشهود است.

گفتنی است پیشتر و با فراخوانی که از سوی دانشگاه حکیم سبزواری صورت گرفته بود یک دستگاه ونتیلاتور رسپینا(دستگاه تنفس مصنوعی)  با کمک های مردمی خریداری و در بخش قرنطینه بیمارستان واسعی نصب و مورد استفاده بیمارن تنفسی قرارگرفت.