دبیر قرارگاه انتخابات دانشگاه حکیم سبزواری ضمن اشاره به فراخوان حضور کاندیداها در این دانشگاه‌ از قرعه کشی و مشخص شدن گروه بندی نامزدها خبر داد.

 دکتر امین کوشکی با اعلام این خبر به روابط عمومی دانشگاه گفت: با پایان مهلت فراخوان عمومی، یازده کاندیدا پاسخ مکتوب به سوالات تشکل های دانشجویی داده بودندکه مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نامزد‌های در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

 وی تصریح کرد:  براساس قرعه کشی این افراد به ۲گروه ۴نفره و ۱ گروه ۳ نفره تقسیم شدندکه این نامزدها طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ۷ تا ۹ اسفندماه در دانشگاه حاضر خواهد شد.

 دکتر کوشکی با تاکید براینکه محیط های دانشگاهی بهترین مکان برای گفتمان‌سازی در حوزه انتخاب اصلح هستند، گفت: برنامه ریزی جهت حضور نامزدها در دانشگاه با هدف ایجاد مشارکت اجتماعی، افزایش شور و نشاط انتخاباتی و همراهی با سایر اقشار جامعه با هدف شکل‌گیری مجلس قوی برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه انتخابات دانشگاه حکیم سبزواری برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، مناظرات، تریبون های آزاد و جلسات هم اندیشی اساتید را از جمله برنامه های دیگری برشمرد که مقرر شده تا قبل از انتخابات در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شود.