فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با بیان اینکه پیشگیری از جرم اولویت پلیس است، گفت: گسترس رویکرد علمی در جامعه راهکار پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری، رئیس، مسولان و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری  ظهر امروز با فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار و مسئولین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا دیدار و با اهدای گل از زحمات این عزیزان در حفظ  و برقراری امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کردند.

 سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی در دیدار ضمن تشکر از حضور جامعه دانشگاهی، دانشگاه حکیم سبزواری را به عنوان دانشگاه بزرگ، برخوردار و مطرح در منطقه برشمرد و گفت: خوشبختانه و با وجود دانشگاه هایی همچون حکیم سبزواری در شهر سبزوار امروزه شهر سبزوار به عنوان  شهری دانشجویی و فرهنگی در منطقه به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه میزان رشد و تعالی یک کشور بستگی به میزان دانشجوهای آن کشور دارد، افزود: امروز سرمایه کشور تنها محدود به منابع و معادن و تولید ناخالص ملی نیست بلکه بخش اعظمی از سرمایه کشور را نیروی انسانی و جوانان  و دانشجویان تشکیل داده اند.

سرهنگ هاشمی با یادآوری این مهم که امروز در دانشگاه های ما حاکمیت اندیشه ناب و اصول صحیح انسانی برقرار است، ادامه داد: برآنیم با تامین امنیت پایدار و همه جانبه در جامعه، تعلیم و تربیت و پرورش جوانان این کشور تنها دغدغه اساتید و تحصیل تنها دغدغه دانشجو باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با تاکید بر اینکه تعامل، دوستی متقابل و ارتباط تنگاتنگ ما را به سر منزل مقصود خواهند رساند، یادآور شد: رویکرد نیروی انتظامی پیشگیرانه است و با برخورد های قهرآمیز موافق نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با نقاب تزویر وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه رهبر فرزانه انقلاب بسیاری از توطئه ها  را با تدبیر علوی خنثی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار ضمن اشاره به تبلیغات و سیاه نمایی های دشمن، عنوان داشت: تبلیغات دشمن شما را ناامید نسازد زیرا رشد و تعالی ما در سایه تعلیمات اسلام ناب محمدی که مد نظر مقام معظم رهبری است حتمی است.

 
[foogallery id=”2720187″]