یادواره ی شهید ابراهیم هادی و آیین وداع با شهید والامقام حمیدرضا الداغی با حضور پرشمار دانشگاهیان در مهدیه دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در ابتدای مراسم ضمن خوش آمدگویی به حاضران به خانواده این دو شهید والامقام خیرمقدم گفت.

دکتر زنگنه اسدی عنوان کرد: شهید ابراهیم هادی ستاره درخشانی بود که از دهه شصت شروع به درخشیدن کرد و الگویی برای جوانان تراز انقلاب اسلامی شد .

وی اظهار داشت: امیدواریم همه بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در لایه های مختلف زندگی مومنانه خود و جامعه پیاده کنیم.

خواهر شهید ابراهیم هادی نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه سال ها است توفیق خدمت در راه شهدا را دارم، گفت: دوست دارم توفیق این را داشته باشم که جزو کسانی باشم که تا آخر راه با شهدا همقدم هستند .

وی افزود: شهید هادی از روز‌های آخر عمر رژیم پهلوی فعالیت خود را آغاز کردند و کارشان شد پاسداری از نهضت و انقلاب و پای انقلاب‌شان ایستاده بودند. گوششان به حرف امام بود و قدم به قدم پای انقلاب و پشت رهبر ایستادند و در هنگام جنگ به ندای رهبرشان لبیک گفتند.

خواهر شهید ابراهیم هادی اظهار داشت: اگر شهید امروز بود به جوانان توصیه می کرد به دنبال گفته‌های آقا بروید. گوش به فرمان باشید که آقا چه می‌گویند تا همان کار را بکیند، همدل و همصدا کنار هم باشید و ولی امر مسلیمن را تنها نگذارید و در مسیر ولایت و رهبری باشید تا آنجایی که بتوانیم پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

در پایان این یادآوره مراسم  آیین وداع پیکر مطهر شهید والامقام “حمیدرضا الداغی” با حضور پرشمار دانشجویان برگزار شد.