حسین قیومی زاده نخستین دانشجوی مهندسی پزشکی  دانشگاه های شرق کشور صبح امروز با دفاع از رساله دکتری خود و کسب نمره ممتاز در دانشگاه حکیم سبزواری فارغ التحصیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری  “مدلی نوین در جداسازی نواحی غیر طبیعی در تصاویر حرارتی پستان بر مبنای کانتور فعال سازی فازی”عنوان پایان نامه این دانشجو بود . رییس دانشکده  رئیس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری ، با تبریک به این دانشجو و تیم پژوهشی، آن را رویدادی مهم و فرخنده برشمرد و ابراز امیدواری کرد این پژوهش های ارزشمند، گره گشای مشکلات و چالش های نظام سلامت کشور باشد.
دکتر مجید بقایی نزاد اضافه کرد: امیدوارم با تلاش جدی و مداوم دانشجویان و استادان، شاهد رشد و بالندگی و تعالی روزافزون دانشگاه حکیم سبزواری، در تمامی عرصه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مدیریتی  کشور  باشیم. گفتنی است استاد راهنمای این دانشجو در ارائه رساله خود دکتر جواد حدادنیا و داور خارجی این پایان نامه دکتر کریم فایز استاد تمام دانشگاه امیرکبیر و دکتر آزادی استاد دانشگاه سمنان و داوری داخلی آن را  دکتر حاجی پور از دانشگاه حکیم سبزواری  بر عهده داشت.
گفتنی است این دانشجوی ممتاز دانشگاه دارای ۱۱ مقاله علمی پژوهشی هستند که از این تعداد  تاکنون ۵ مقاله در مجلات isi چاپ شده است.ddddddddddddddddd rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr