نخستین همایش ملی «سرود و سروده های انقلاب اسلامی، بزرگداشت حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی» به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این همایش ملی در دو بخش علمی و مردمی طی روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ مصادف با رحلت پدر شعر اتقلاب برگزار می شود.

برگزاری نشست های علمی تخصصی  با موضوع بازخوانی و اسیب شناسی شعر انقلاب با حضور اساتید برجسته کشوری در حوزه ادبیات پایداری، رونمایی از کتاب سرود سرو آزادگی(گفتگوها، یادداشت های علمی و نوشتارها در پیوند با حمید سبزواری) و رونمایی از مجموعه آثار شنیداری حمید سبزواری، شعرخوانی و سرودخوانی انقلاب از برنامه های نشست علمی این همایش است.بخش علمی این همایش ۲۱ خردادماه در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری و بخش مردمی در تالار کاشفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در روز ۲۲ خردادماه برگزار می شود.

گفتنی است این همایش  با حضور احتمالی شخصیت های برجسته سیاسی و علمی کشور از جمله وزیر ارشاد، معاون رییس جمهور، رییس حوزه هنری کشور، معاون فرهنگی وزیر علوم، معاونین صدا و سیما، برگزار می شود.

این همایش ملی با همکاری فرمانداری، نمایندگان مجلس، رادیو فرهنگ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره صمت، اصناف، نیروی مقاومت بسیج و … برگزار می شود.

برنامۀ همایش( جهت مشاهده برنامه همایش کلیک کنید)

مصاحبه دبیر همایش با رادیو فرهنگ

آنونس همایش

 

مصاحبه با دکتر صادقی منش، دبیر علمی همایش

 

مصاحبه با مهندس ابراهیمی، رئیس شورای  سیاستگذاری همایش

 

 

 

نخستین همایش ملی سرود و سروده‌های انقلاب اسلامی

بزرگداشت استاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب اسلامی

۲۱و  ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱

این صفحه در حال به روز رسانی است….