معاون مدیر آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری از رقابت شش هزار و ۴۱۳ داوطلب آزمون سراسری ۹۹ در حوزه امتحانی سبزوار (دانشگاه حکیم سبزواری) خبر داد.

آقای مهدی ضیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون سراسری ۹۹ در نوبت صبح روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه  ۲۹، ۳۰، ۳۱مرداد و اول شهریور برگزار می‌شود .

وی ادامه داد:  تعداد داوطلبان سبزواری آزمون سراسری ۹۹ در  گروه آزمایشی ۵۵۶ داوطلب، علوم ریاضی و فنی ۷۵۲، علوم انسانی ۱۵۰۵ داوطلب، علوم تجربی ۲۷۸۲ و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی ۸۱۸ نفر است.

معاون مدیر آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آزمون سراسری ۹۹ در جهت آرامش خاطر داوطلبان و خانواده های آنان اظهار کرد: این آزمون با رعایت کامل تمامی دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی فضاهای برگزاری آزمون در دانشگاه حکیم سبزواری افزود: در سال های گذشته آزمون تنها در مجتمع ادبیات برگزار می شد که با توجه به شرایط ویژه امسال و رعایت فاصله گذاری فیزیکی سه ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، کتابخانه مرکزی(سه طبقه) و سلف سرویس مرکزی دانشگاه به این فضاها افزوده شد.

آقای ضیایی تصریح کرد: همچنین برای برگزاری هر چه بهتر و رعایت کلیه پرتکل های بهداشتی تعداد عوامل اجرایی آزمون سراسری ۹۹ در دانشگاه حکیم سبزواری نسبت به سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی داشته است.

معاون مدیر آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری در ادامه از همکاری تنگاتنگ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خصوص نظارت بر اجرای پرتکل های مصوب ستاد کرونا در روزهای قبل از برگزاری و حین برگزاری آزمون خبر داد.

وی همچنین یادآور شد که ضد عفونی کامل فضاهای برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری هر نوبت آزمون با نظارت کامل بازرسان بهداشتی انجام می شود.

معاون مدیر آموزشی دانشگاه حکیم سبزواری در خاتمه سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون سراسری  از داوطلبان خواست در روز آزمون ماسک به همراه داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش، هیچ وسیله اضافه دیگری با خود به همراه نیاورند چرا که امکان نگهداری از وسایل اضافی داوطلبان با توجه به خطر شیوع کرونا برای خود داوطلب و عوامل اجرایی مشکل ساز خواهد بود.