به نام خدا
قابل توجه پذیرفتهشدگان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ دانشگاه حکیم سبزواری
ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و با آرزوی موفقیت به اطلاع میرساند که ثبت نام در دانشگاه حکیم سبزواری در دو مرحله به شرح ذیل صورت می پذیرد.
۱- ثبت نام اینترنتی(موقت)
مرحله اول ثبتنام ورودیهای کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ از روز سه شنبه ۱۴۰۴/۰۷/۱۵ لغایت یکشنبه ۱۴۰۴/۰۷/۲۰ بهصورت غیرحضوری از طریق پرتال دانشجویی انجام میگیرد.
۲- ثبت نام قطعی (ارائه اصل مدرک تحصیلی)
نحوه ارائه اصل کلیه مدارک پذیرفتهشدگان به صورت حضوری از یکشنبه ۱۴۰۴/۰۷/۲۷ لغایت سه شنبه ۱۴۰۴/۰۷/۲۹ صرفا در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ در محل نمایشگاه انجمن های علمی مدیریت فرهنگی(سلف قدیم) انجام می گیرد. دانشجویان چنانچه نسبت به تحویل تمامی مدارک ذکر شده در تاریخ های مقرر مراجعه ننمایند به منزله عدم ثبت نام و انصراف از دانشگاه تلقی شده و طبق مقررات اقدام می گردد.
ثبت نام اینترنتی :
پذیرفتهشدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات به لینک زیر مراجعه نمایند :
https://pooya.hsu.ac.ir/educ/registration/index.php
برای ورود ، نام کاربری (شماره داوطلبی) و رمز ورود (کدملی) است.
راهنمای تصویری ثبت نام دانشجویان جدید الورود
فرم های ثبت نامی
مدارک لازم جهت بارگذاری:
۱- دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی حداکثر ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ می تواند باشد و همچنین دانشجویان سال آخر می توانند با تکمیل فرم تعهد شماره ۳ پیوست این اطلاعیه، به صورت موقت گواهی معدل مبنی بر فارغ التحصیل شدن یا اتمام تمامی واحدهای درسی تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۶/۳۱ ارسال نمایند که اعتبار این گواهی تا تاریخ ۱۴۰۴/0۹/۳۰ می باشد و می بایست تا قبل از این تاریخ اصل مدرک تحصیلی را تحویل نمایید).
تبصره: ارائه مدرک کاردانی برای دانش آموختگان دوره کارشناسی ناپیوسته ضرورت دارد.
تبصره : بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغالتحصیلی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور نباشند، ثبتنام آنان لغو خواهد شد.
۲- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان دولت
تبصره : کارکنان سازمان های دولتی می بایست نامه موافقت با ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ و ارائه نمایند و همچنین معلمین نیز چنانچه متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند می بایست فرم موافقت با ادامه تحصیل را جایگزین مدارک تحصیلی ارائه نمایند .
۳- اصل شناسنامه و کپی تمامی صفحات شناسنامه.
۴-کارت ملی و کپی پشت و روی کارت ملی.
۵- مدرک تعیین کننده وضعیت نظام وظیفه: کپی کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم (اصل کارت تعیین کننده نظام وظیفه جهت رویت) و پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت موقت یا دائم میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق سامانه سخا یا پلیس من به آدرس https://sakha.epolice.ir/portal/login ، قسمت وظیفه عمومی درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
۶- تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی (مقطع کارشناسی و کاردانی مخصوص دارندگان کارشناسی ناپیوسته : که دانشجو می بایست دریافت و به دانشگاه تحویل دهید.(راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی)
۷– سهمیه مربیان : ارائه موافقت با ادامه تحصیل از دانشگاه محل خدمت.
۸- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی از طریق پرتال دانشجویی.
۹- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان پس از اتمام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل مدارک تحصیلی توسط دانشکده ی مربوط انجام خواهد شد .
ارتباط با همکاران اداره پذیرش و ثبت نام:
05144012635 (آقای فریدنیا) – 05144012622 (خانم مهرانفر) – 05144012627 (خانم سرایی)