در مراسمی که صبح دیروز در محل دفتر معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری با حضور معاون مالی اداری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیر دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، از زحمات دکتر حسینی کاخک مدیر سابق تحصیلات تکمیلی دانشگاه تقدیر شد و دکتر جواد طیبی به عنوان مدیر جدید تحصیلات تکمیلی فعالیت خود را  به صورت رسمی آغاز کرد.SONY DSC

در این مراسم دکتر عبدالرحیم عسکری، معاون مالی اداری دانشگاه ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دکتر حسینی کاخک در زمان تصدی جایگاه مدیریت تحصیلات تکمیلی از وی به عنوان  مدیری مصمم، پیگیر و دلسوز  که همواره با انرژی و تلاش در راستای تحقق اهداف آموزشی دانشگاه فعالیتهای موثری را انجام داد، نام برد.

SONY DSC

دکتر عسکری  همچنین از دکتر جواد طیبی مدیر جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه به عنوان مدیری مدبر و  دارای سوابق اجرایی و مدیریتی بسیار خوب نام برد و برای ایشان در جایگاه جدید مدیریتی آرزوی توفیق کرد.

دکتر بهمن کروجی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز در این مراسم  با تقدیر از تلاش های دکتر حسینی کاخک  وی را به عنوان ذخیره ارزشمند دانشگاه برشمرد و اظهار امیدواری کرد ایشان در فعالیت های پژوهشی و فرصت مطالعاتی بلند مدت خود موفق باشند.

دکتر حسینی کاخک نیز در این جلسه تصریح کرد: خوشبختانه سیستم ادارای در دانشگاه حکیم سبزواری یکی  از بهترین سسیتم های ادارای  در دانشگاه های کشور است و همکاران در این سیستم مانند یک خانواده و با صمیمیت و همدلی با هدف خدمت به ارباب رجوع و تکریم ایشان فعالیت می کنند.

SONY DSC

وی تغییر  تحول را در جایگاه های مدیریتی مثبت دانست و برای دکتر طیبی در جایگاه مدیریت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

دکتر جواد طیبی مدیر جدید تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز با تشکر از برگزاری این جلسه با اشاره به اینکه در هر جایگاهی باید رضای خداوند را جزء اولویت های عملی خود قرار داد، اظهار امیدواری کرد بتواند در راستای تحقق اهداف آموزشی به دانشگاه خدمت کند.

SONY DSC