اسامی پذیرفته­ شدگان آزمون دکتری سال تحصیلی ۱۳۹۵ دانشگاه حکیم سبزواری اعلام شد.

به اطلاع کلیۀ پذیرفته­ شدگان می رساند فرم اخذ تعهد سازمان سنجش آموزش کشور را در بازه زمانی ۱۳۹۵/۵/۲ تا ۱۳۹۵/۵/۱۱ تکیل و به صورت حضوری به دانشگاه حکیم سبزواری (ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی, خانم سیما حسین زاده) تحویل دهند.

تبصره : داوطلبانی که به هر دلیل امکان ارائه حضوری تعهد نامه را ندارند می توانند با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی نسبت به ثبت گواهی امضاء فرم تعهد نامه اقدام نموده و فرم تکمیل شده را از طریق ایمیل به آدرس s.hosseinzadeh@hsu.ac.ir ارسال نمایند, همچنین اصل فرم تعهد را از  طریق پست پیشتار به آدرس خراسان رضوی, سبزوار, توحید شهر, دانشگاه حکیم سبزواری, ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، خانم سیما حسین زاده، صندوق پستی ۳۹۷، کد پستی ۹۶۱۷۹۷۶۴۸۷  ارسال نمایید. علاوه بر دریافت تعهد نامه از طریق ایمیل، اصل فرم حتما بایستی در بازه زمانی ۰۲/۰۵/ ۹۵ تا ۱۱/۰۵/۱۳۹۵ تحویل دانشگاه شود، بدیهی است تعهدنامه ­هایی که خارج از بازه زمانی مذکور دریافت شوند از درجه اعتبار ساقط خواهد بود.

  • در مورد فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، رشته فارغ التحصیلی داوطلب در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باید دارای مجوز از دفتر گسترش وزارت علوم باشد.
  • کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دستگاه­های دولتی ملزم به ارائه  موافقت­نامه دستگاه  مربوطه  جهت ادامه تحصیل می­باشند.
  • پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری در دانشگاه حکیم سبزواری به صورت تمام وقت می باشد

لطفا جهت مطالعه متن کامل خبر و لیست اسامی پذیرفته شدگان براساس رشته کلیک فرمایید.