معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری از موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد مقطع کارشناسی رشته روانشناسی در دانشگاه حکیم سبزواری خبر داد.

دکتر بهمن کروجی روز دوشنبه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، با اعلام این خبر گفت: در همین راستا دانشگاه حکیم سبزواری از نیمسال اول سا ل تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ اقدام به جذب ۵۰ نفر دانشجو در این رشته تحصیلی خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت رشته روانشناسی در بین رشته های دانشگاهی، تصریح کرد: این رشته جز رشته های پرطرفدار گروه علوم انسانی در کشور است، که   همه ساله بسیاری از رتبه های برتر کنکور را به سمت خود جذب می کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: سیاست دانشگاه حکیم سبزواری توسعه رشته های کاربردی و بین رشته ای برای پاسخ گویی به مطالبات و درخواست های متقاضیان و با توجه به نیاز باز کار می باشد .

 وی با تاکید به حساسیت شورای گسترش آموزش عالی نسبت به افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه ها با توجه به مباحث حفظ کیفیت مراکز آموزش عالی دولتی، یادآور شد: دارا بودن پتانسیل خوب و اعضای هیات علمی قوی و همچنین عملکرد مثبت مرکز مشاوره دانشگاه از جمله مواردی بود که سبب موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد مقطع کارشناسی رشته روانشناسی در دانشگاه حکیم سبزواری شد.

 دکتر کروجی  دهه چهارم فعالیت دانشگاه حکیم سبزواری  را مبتنی بر ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آموزشی در سطح ملی و منطقه ای بیان کرد و افزود: ایجاد رشته های جدید در تمامی مقاطع تحصیلی به منظور دستیابی به اهداف بلند مدت  در  دانشگاه دنبال می‌شود.

 
Bottom of Form