نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری موفق آزمون سراسری ۹۸ در این دانشگاه خبر داد.

 دکتر محمدرضا معین فرد در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری آزمون سراسری خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال ۹۸ با تلاش همکاران و تعامل و همکاری بسیار خوب نهادهای شهرستان در کمال آرامش، امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت ۶۲۴۰داوطلب سبزواری در آزمون ۹۸ در شهرستان سبزوار و حوزه امتحانی دانشگاه حکیم سبزواری، افزود:خوشبختانه با برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات مناسب فضایی امن، سالم و بدون استرس برای داوطلبان عزیز و خانواده‌های ایشان برقرار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به تجربه دانشگاه حکیم سبزواری در برگزاری آزمون های سراسری، تصریح کرد: از هفته های قبل از برگزاری آزمون هماهنگی‌های لازم با سایر مسئولین و ارگان‌ها از جمله فرمانداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، آتش‌نشانی، اورژانس ۱۱۵، هلال احمر، ادارات و شرکت‌های برق، گاز، مخابرات، آب و فاضلاب و سایر ادارات مرتبط صورت گرفت و تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این آزمون پیش‌بینی شده بود.

دکتر معین فرد در پایان از تلاش های ارزشمند و مسئولیت پذیری عوامل اجرایی و همکاران حوزه های مختلف دانشگاه و همچنین همکاران آموزش و پرورش شهرستان در برگزاری موفق آزمون ۹۸ تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزمون ۹۸ طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه با شرکت ۶۲۴۰ داوطلب در حوزه امتحانی سبزوار( دانشگاه حکیم سبزواری) برگزار شد که از این میان  تعداد داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در شهرستان سبزوار ۷۳۱ داوطلب،گروه آزمایشی تجربی سه هزارو ۹۳ داوطلب، گروه آزمایشی علوم انسانی هزارو ۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی هنر ۵۲۸ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هم ۸۷۹ داوطلب در آزمون سراسری شرکت داشتند.