در اختتامیه “سومین جشواره ایده ها و فرصت ها” طرح واحد فناور مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر بخش دانش آموزی جشنواره شد.
به گزارش مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری، امیرحسین مهری به نمایندگی از واحد فناور ” نهان نما” با طرح سایت کتاب و کتاب صوتی در زمینه پیشگیری از جرم توانست در اختتامیه “سومین جشواره ایده ها و فرصت ها” عنوان شایسته تقدیر بخش دانش آموزی جشنواره را کسب کند.
گفتنی است اختتامیه سومین جشنواره ملی ایده ها و فرصت ها ( اولین استارت آپ در حوزه آسیب های اجتماعی) با هدف پیشگیری از جرم در ۲ رده سنی بزرگسالان و دانش آموزی برگزار شد و آسیب‌های حوزه خانواده، آسیب‌ها و جرایم فضای مجازی، اعتیاد و سایر عادات مخرب، تخلفات رانندگی و ترویج فرهنگ آمد و شد سالم، جرایم و آسیب‌های حوزه سلامت جسم و روان، جرایم مالکیت معنوی و سرقت ادبی، جرایم اقتصادی و سایر جرایم، آسیب‌های اجتماعی و همه آسیب ها به عنوان هشت محور این جشنواره ملی تعیین شده بود.
لازم به یادآوری است واحد فناور “نهان نما” با ایده محوری ” طراحی و ساخت نرم افزار افزایش‌دهنده کیفیت تصاویر و حذف مه، دود و گردوغبار از تصاویر و فیلم ها و دوربین ها” در مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری به فعالیت مشغول است.