مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه حکیم با حضور مدیر کل امور اداری وزارت علوم، جمعی از مسئولین شهری و نمایندگان مجلس برگزار شد.

دکتر محمد باقر شیخی، مدیر کل امور اداری وزارت علوم در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه با بیان اینکه کارکنان دولت نمایندگان دولت در سطح جامعه هستند، گفت: برقراری توازن بین این افراد در حقیقت به معنای برقراری عدالت در جامعه است.

 وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به اجرای فرامین اسلامی و اجرای قانون نسبت به کارکنان توصیه‌های زیادی دارند، تصریح کرد: کارکنانی که در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند با دیگر کارکنان دارای تفاوت هایی هستند، چرا که برای اسلامی شدن جامعه باید دانشگاه ‌را اسلامی کرد.

 مدیرکل امور اداری وزارت علوم خاطر نشان کرد: امروز همه کارکنان دولت در سراسر کشور به خاطر سخت کوشی که دارند نمونه هستند و باید از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

 دکتر شیخی با اشاره به نظام رتبه بندی کارکنان دولت، تصریح کرد: این مسئله سبب افزایش انگیزه بین کارکنان دولت در حوزه های آموزش، پژوهش و علوم خواهد شد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه امروز کارکنان و کارگزاران و خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید دارای جایگاه ارزشمندی هستند عنوان کرد: “امروز سیاست های کشور تغییر کرده و این تغییر سیاست ها سبب شده تا شاهد پیشرفت روزافزون کشور باشیم”.

دکتر جواد حدادنیا با بیان اینکه امروز خدمات دولت به کشور بیش از پیش افزایش یافته است افزود: “یکی از مهمترین دلایل توسعه این خدمات کارکنان دولت هستند که با عشق و علاقه برای رسیدن به نقطه پیشرفت تلاش می کنند”.

وی با بیان اینکه امروز منابع انسانی مهمترین سرمایه برای توسعه فعالیت های یک اداره و یا دانشگاه است گفت: “ما خاضعانه برای افرادی که در این عرصه تلاش می کنند سر تعظیم فرود می آوریم و بر نقش آفرینی آنها درود می فرستیم”.

دکتر محسنی و مهندس سبحانی فر، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان در این مراسم بودند.

در این مراسم همچنین از ۲۰ تن از کارکنان نمونه دانشگاه در حوزه های مختلف تجلیل شد.

 

لازم به ذکر است پیش از برگزاری این مراسم، دکتر شیخی در جلسه شورای دانشگاه حضور یافته و پس از بازدید از قسمتهای مختلف دانشگاه، نهالی به رسم یادبود در محدوده طرح یادگار سبز غرس نمود.