هشتمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت به منظور ارائه دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی فردا  در دانشگاه  حکیم سبزواری افتتاح می شود.

کارشناس انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری با اعلام این خبر گفت: جشنواره حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی،  فردا ۳۱ اردیبهشت  ساعت ۱۱ در دانشگاه حکیم برگزار می شود.
طیبه مهرآبادی افزود: شناسایی انجمن های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توام با جهت دهی فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی و ایجاد بستر مناسب به منظور ارائه و همچنین آشنایی صاحبان صنایع و علاقمندان با ظرفیت ها و توانمندی های انجمن های علمی دانشجویی، اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی ادامه داد: در این دوره جشنواره انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری در قالب ۳۰ غرفه به ارائه دستاوردهای یک ساله خود در زمینه های علمی و پژوهشی می پردازند.
کارشناس انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری یادآور شد: هر ساله این جشنواره ابتدا در مرحله دانشگاهی برگزار شده و در نهایت انجمن‌های برتر، جواز حضور در جشنواره ملی حرکت را دریافت می کنند.
وی رونمایی از چندین نرم افزار علمی تخصصی طراحی شده توسط انجمن های علمی دانشگاه و همچنین رونمایی از کتاب جشنواره ادبیات داستانی رضوی را از جمله برنامه های افتتاحیه این جشنواره عنوان کرد.
گفتنی است در نهمین دوره برگزاری جشنواره ملی حرکت انجمن های علمی دانشجویی با دست پر حاضر شد و  دو مقام برگزیده کشوری و دو مقام شایسته تقدیر را کسب کرد.